Super en een geweldige service

Was wat misgegaan met de tekst en zij hebben het geweldig opgelost

Gekregen zoals bestelling gedaan werd.

Mooie linten

Snelle levering van super mooie sjerp

Prettige ervaringen mee

Heel snel geleverd en van mooie kwaliteit.

You printed exactly what I wanted. Good quality and very fast delivery!

Prachtige kwaliteit

Snelle en nette levering.

Perfect!

Uitvoering zoals gewenst, super snel geleverd, zelfs met eigen ontwerpje!

Snel geleverd mooi product

Mooi lint mooi bedrukt

Super snelle levering en fijne service

Ons eigen logo plaatsen was gemakkelijk en het resultaat ziet er super netjes uit.

Prachtig lint van mooie kwaliteit en snel geleverd

Het door ons bestelde lint is heel mooi van kwaliteit, voelt aan als satijn en is dubbel en lang genoeg om een mooie sjerp van te maken. Ook de bedrukking is van mooie kwaliteit. Daarnaast is het ook nog super snel geleverd. Ik ben echt heel tevreden!

Hele snelle levering van een prachtig lint.

Iets te groot

Super mooi afgewerkt en goede kwaliteit. Maar net wat te groot voor mensen zoals ik, redelijk smalle taille, hangt dus wat af. Nochtans kleinste maat aangeduid, is nog te groot... jammer, maar nogmaals; kwaliteit uitstekend!

Hele snelle goede service

Product was even niet op voorraad. Werd keurig en snel op de hoogte gebracht toen het weer bestelbaar was. Denken met je mee. Vervolgens bestelling heel snel ontvangen. Aanrader!

Topkwaliteit! Snelle levering!

Heel snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Supersnelle levering en een mooi product!

ik had lastminute linten nodig. Dit is na 1 werkdag geleverd. Super!

Goede levertijd

Ik zal deze site aan iedereen aan bevelen, snelle levering ik ben zeer tevreden

Zeer snelle levering, goede service en top kwaliteit!

Verzorgd & snel

Verzorgd product en snelle levering

Fijn persoonlijk contact, mooie kwaliteit linten en prints. Al jaren klant!

Mooie sjerp

Makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit. Goede service. Ik was bang dat de sjerp via de post te laat aan zou komen. Nadat ik gebeld had was het geen probleem,en kon ik de sjerp ook gewoon ophalen

Producten besteld. prima afgeleverd en op tijd zeer goede kwaliteit

Supersnel geleverd en goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik had 'alvast' voor Sinterklaas een aantal linten ontworpen en besteld, niet wetende hoe lang zoiets duurt - na twee werkdagen lagen de linten al in de bus! De kwaliteit is top, en het is fijn dat je zelf tekst én logo's kunt toevoegen.

De website is zeer gebruikersvriendelijk, ook op de tablet. Het is makkelijk om je lint te ontwerpen, er zijn genoeg keuzes qua font en plaatjes om een uniek lint te creëren. De bestelling werd snel geleverd, sneller dan ik dacht! En het resultaat? Ik ben er ontzettend blij mee, het is precies wat ik in gedachten had! Dank jullie wel!

Mooie sjerp laten maken, precies zoals ik hem wilde. Snelle levering

Snel en mooi product

71 Jarmuiden