Snelle levering Gelijk als het plaatje mooie kwaliteit

Snel en prima service!

Heel snel geleverd en de bandjes zagen er top uit! Ook nog goed meegedacht. Toppers

Goed geholpen en snelle service!

Hele goede ervaring, diverse keren al besteld bij printjelint!

Enkele keer een probleem gehad met eigen ontwerp op lint, via mail hebben ze mij uitstekend geholpen om het lint alsnog te maken. Snel en goede service!

Zeer snelle levering, en mooie kwaliteit

Een goede en snelle service kreeg ik bij een spoed bestelling voor een crematie. Fijne mensen en een snelle levering. We gebruikten de lintjes als polsbandje smet de naam van het overleden kindje. Het was een waardevol bandje voor de familie. Prachtig bedrukt.

Snel en goede service

Erg netjes geholpen. Duidelijke site. Nette prijs. Eerste bestelling was er iets mis gegaan, binnen 2 dagen het goede lint alsnog in de post gekregen.

Fantastisch!

Fantastische service en zeer goede kwaliteit!

Goede Service en vlotte levering

12 Points for PrintJeLInt.nl

Snelle service en fantastische kwaliteit!

Na het bestellen werd er direct contact opgenomen en een andere drukkleur geadviseerd. Ik ben blij dat ik met dit advies ben meegegaan, want het eindresultaat was erg mooi! Niet duur, mooie kwaliteit, fantastische service en een snelle levering, wat wil je nog meer!?

Prima en betrouwbaar bedrijf

Bestelde lintjes zien er goed uit. Tijdens de levering zijn tijdens transport de spullen kwijt geraakt. Dit is door printjelint zeer snel en netje opgelost. Bedankt voor de uitstekende service

Super service!

Ik twijfelde over hoe ik mijn artikel het beste kon bestellen. Heb hierover in het opmerkingenveld een vraag gesteld en ik kreeg heel netjes en snel een losse email met het antwoord op mijn vraag. Het is precies zoals we het artikel wilden. Fijne service!

nice color and quality

The ribbon looks very lovely and shiny. super nice quality

Overzichtelijk

Fijne overzichtelijke site! Snelle levering.

Topkwaliteit: duidelijke site, lage prijs, snelle levering

Werd er blij van.

beschadigde letters op het lint, wel snelle levering

Heel snel ontvangen, kwaliteit van het lint was goed, maar over de gedrukte letters loopt een soort kras. Alsof het langs iets scherps gekomen is. Ik dacht nog even het nietje van de verpakking, maar volgens mij is dat niet mogelijk omdat het naar binnen opgerold was. Ik vond dat jammer.

snelle levering, ok kwaliteit

top

snel geleverd, netjes verpakt, mooie lint

makkelijke site en snelle levering

snel geleverd, mooi resultaat

Snel geleverd en mooi resultaat.

Altijd super!

Ik bestel hier altijd lint met mijn bedrijfs logo erop. Snelle service en snelle communicatie! Ik beveel het iedereen aan.

top

Super goed geholpen zowel aan de telefoon als aan de mail. Resultaat was ook heel goed!

Prettige ervaring

De website is duidelijk en gemakkelijk. Kwaliteit van het lintje is goed

Snelle levering en fijn dat de webshop de bestelling onthoud als ik inlog staat mijn product al klaa

Goede kwaliteit prijs verhouding Snel en betrouwbaar

Mooie sjerp

Supermooie sjerp! Wel was op sommige plekken de inkt niet helemaal zoals het moet zijn maar op tijd geleverd en verder goede kwaliteit.

Precies wat ik wilde: Goede kwaliteit lint en bedrukking! Enige is dat je alleen per 25 meter een stuk lint kunt kopen. Ik zou liever gewild hebben dat je per meter of per 10 meter zou kunnen betalen.

71 Jarmuiden

Amsterdam 1046 AE