Goed, discreet en snel.

Als ja war besteld, dan snelle levering, discreet verpakt. goede producten

Mmmmm

Mmmmmm

top website

betrouwbaar en snel nog nooit problemen gehad.

Discreet, goede prijs/kwaliteit en snelle verzending

Altijd goede producten, goede service en snelle verzending. Gewoon top.

Goed bedrijf, snelle en complete levering

Goede service en producten van hoge kwaliteit.

Gewoon goed

Goede en betrouwbare webshop

Zeer goede ervaring goede kwaliteit producten en klanten service!

Ruime keuze goede tot zeer goede kwaliteit producten die acceptabel geprijsd zijn. Snelle levering en klantenservice dus ik ben tevreden na meerdere bestellingen!

Elke bestelling wordt op tijd geleverd en is precies volgens de website uitgevoerd.

Snelle levering en goede prijs!

Snelle levering en goede prijs!

gewoon doen wat je belooft!

goede website, makkelijk betalen, snelle verzending, wat wil je nog meer?

it's oke

willie is oke, maar hadden bij een garantie verzoek beter moeten lezen waar wij mee zaten, ivm het product. garantie is supergoed afgewikkeld. maar de zorgvraag over het product is niet of nauwelijks gehoord of een feedback op gegeven. ik zal hen nog eens aanschrijven.

Super snelle levering!! Super spullen echt waar voor je geld

De kwaliteit van de producten zijn prima. Ook de service is erg goed. De verzending verliep niet zoals ik dit had aangegeven bij de bestelling. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben de klacht doorgestuurd naar de pakketdienst, en zij hebben het voor mij ook goed opgelost.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Prima/betrouwbare website, versturen snel en discreet. Heerlijk gebruik gemaakt voor mij en mijn partner.

Topshop!

Willie heeft een groot assortiment binnen 1 dag leverbaar voor een scherpe prijs!

alles ok,geen opmerkingen

alles ok,geen opmerkingen

snelle discrete levering

Het voorziet mij niet in mijn behoefte

Elke avond is het weer een frustratie om met een lekker gevoel te kunnen slapen. Ik voel helemaal niks van wat ik in de omschrijving zou moeten voelen. Door mijn financiële situatie ben ik niet in staat om iets anders aan te schaffen, heel jammer dit, het maakt mij ook nog verdrietig.

snel en netjes

Discreet verpakt, snel geleverd, duidelijke site en prima producten.

Ik krijg altijd wat ik ervan verwachtte

Willie is een hele goede webshop die ik iedereen kan aanraden.

Super goede producten

Altijd goede producten en snelle leveren En als er iets niet klopt wordt het altijd snel en professioneel opgelost

fijne winkel

mijn ervaring is zeer goed en een goede service.

Geweldig en divers

Altijd leuke nieuwe dingen gekocht en altijd tevreden

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT