Prima service en snelle levering.

Snelle levering product klopt met omschrijving en foto.

Goed product EN een snelle levering

Nadat X-men bijna niet meer voor een redelijke prijs te leveren was, op zoek gegaan naar een soortgelijk product. Dit hebben wij bij Willie gevonden en kregen het snel geleverd.

Bekijken, bestellen en ontvangen.

Prima klantenservice, bestelling die door koerier was zoekgeraakt snel opnieuw verzonden.

Bestelling met meerdere items was, na aanmelding bij de koerier zoekgeraakt, nadat ik bij Willie klantenservice had gemeld dat er in de track & trace geen beweging meer zat, heeft Willie de zending prompt opnieuw aangemaakt en verstuurd en kwam alles na een paar dagen toch netjes terecht, ik werd vriendelijk door deze klantenservice geholpen, klasse!

Super satisfied !

Hele snelle verzending zodat ik snel kon genieten van mijn toys ! Mocht je vragen hebben over een product word je heel leuk te woord gestaan . Kortom ik ben echt tevreden letterlijk en figuurlijk!

Zeer snelle en discrete levering

Zeer snel geleverd, de klantenservice regageerd snel en adequaat. Zeer leuke acties

Geweldige sneller aflevering

Snelle levering in een discrete doos. Ik ben zeer tevreden.

Van de goede kwaliteit is inmiddels alweer flink genoten.

Altijd weer een feestje en verassing

Zeer tevreden over de meeste spullen die ik besteld heb tot nu. Ook betaalbaar. Wordt netjes geleverd en naar wens.

Ontevreden

Bij de gesealde bestelling welke hygiënisch hoort te zijn zaten witte hondenharen. Erg smerig. Producten voldeden niet aan de verwachting en de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Gewoon top

Helemaal goed! Goede producten voor goede prijzen!

Snelle levering!

het werkt perfect.

Ik ontvang alles wat ik bestel.

Top winkel!

Super fijne winkel, bestelling is altijd mega snel in huis en als het vertraagd is krijg je vanuit hen zelf al een kortingscode, zonder erom te vragen! Artikelen zijn ook van een goede kwaliteit. Mijn to-go winkel voor toys!

snel en discreet

Prima ervaring, goed product en het komt in een doos waar absoluut niets op staat

Ik had vertraging met de levering maar dankzij het duidelijke en makkelijke contact met klantendesk was het snel opgelost

Alles naar de wens!

redelijk tevreden

De Willie Toys cockring € 4,95 kunnen ze beter niet meer verkopen, want dat is zijn lage prijs niet waard. De overige spullen voldeden gelukkig goed.

Niet wat ik ervan gehoopt had

De levering was snel en discreet. Ik heb geen baat bij het apparaat. Wellicht ligt dit aan mij.

Goede ervaringen mee

Regelmatig nieuwe speeltjes hier gekocht. Ruim assortiment en voor een goede prijs.

Goede site goede klantenservice

Maak al jaren gebruik van willie en na genoeg nooit een probleem gehad! Wanneer een enkele keer wel iets mis ging, werd dit direct en zonder moeite netjes opgelost! Enige site die ik gebruik in deze catagorie spullen. Aanrader!

Ik wilde een artikel toevoegen aan mijn bestelling, toen bleek dat dit niet meer mogelijk was kreeg ik een code waarmee ik een volgende bestelling gratis kon laten verzenden.

Uitstekend!

Willie levert snel en discreet. Niets op aan te merken. Ik heb nog nooit producten geruild dus ik weet niet hoe de retour-service is.

Ruime hoeveelheid in het assortiment en snel geleverd.

Mijn ervaring en die van mijn vriendin zijn overweldigend. Na bestelling zijn de producten snel in huis en hebben samen veel plezier. Wij raden het ook iedereen aan om hier bij Wiilie te shoppen. Mvt Sander

Leuke dingen voor spannende momenten, voor een mooie prijs.

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT