Ook per telefoon contact gehad en prima geholpen

top bedrijf

dit bedrijf is top goede service goede klanten service zeer goede after sale vriendelijke mensen aan de telefoon en per mail als er een probleempje is, word het opgelost ze zetten zich voor de volle 100 procent in om alles naar te vredenheid op te lossen / te verhelpen duidelijke informatie wat ze doen voor je als je een vraag hebt, krijg je goed antwoord begrijp je het niet of wil je meer info? geen probleem alles word uitgelegd en verteld geen vraag is te gek wil je info over een artikel? krijg je de volledige info die je wilt hebben ik raad dit bedrijf / webshop aan A hier kan je met een gerust hart je speelgoed kopen.

Bloedgeil

Het geeft meer dimensie aan het seksleven van mijn vriend en mij! We gaan zeker nog andere dingen uitproberen. Dit smaakt naar meer!!

Zeer tevreden. Neutraal verpakt en supersnel

Zeer tevreden. Neutraal verpakt en supersnel

Fijne klantenservice en snelle verzending

Tot nu toe altijd een goede ervaring gehad

altijd goede produkten

vaak div speeltjes gekocht snelle leveringen top kwaliteit goede info van de speeltjes

Prima winkel, snelle en discrete levering met prima service

Zoals een discrete webshop hoort te werken. Prima !

altijd goede service!

zolang dat ik seksspeeltjes gebruik en bestel, heeft willie.nl toch echt mijn grote voorkeur als leverancier. een zeer uitgebreid aanbod, geweldige prijzen en aanbiedingen en altijd tevreden geweest over de producten!

Snel en gemakkelijk

Veel keuze. Je vind alles ook snel en gemakkelijk terug.

Zie boven

Ruime keus & snel geleverd.

Ruime keuze in "speelgoed",duidelijke uitleg en beschrijving van het artikel makkelijk afrekenen en supersnel geleverd.

Leuke aanbiedingen kwalitatief goed

Leuke aanbiedingen om is dingen uit te proberen . Kwalitatief goed

Vriendelijk, goed & snel.

Een overzichtelijke website met een veelheid aan leuke & interessante items. Bij een verkeerde bestelling heel prettig contact en zeer tevreden met de afhandeling.

Heel fijn super site vriendelijk en behulpzaam

Goede site , prijzen betaalbaar

Snelle en discrete levering

Snelle en discrete levering

Jammer dat ik mijn cadeautje niet meer heb gehad

Snelle levering, goede producten

Goede service en snelle bezorging

Goed!

Ben erg tevreden!

goede Online winkel

erg fijn

Uitstekende klantenservice, producten en bezorging

Zeer tevreden over klantenservice, producten en bezorging. Wel vreemd gedrag van de Satisfyer, die lijkt niet vol te komen, laadlampje blijft knipperen

De beste sex-artikelen webshop

Altijd alles correct. Vrijwel nooit een tegenvallend produkt. Een aanrader!

Snel, discreet en zeer effectief

Snelle levering, discreet geleverd en de spullen zijn zeker effectief. Bij eerste aankoop weet je niet percies wat je te wachten staat en kan het best spannend zijn. Maar als het zo discreet geleverd wordt en het ook niet rommelt in de doos is het echt perfect. Goede spullen, zeer blij mee

Goede service, snelle levering, goede producten

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT