Altijd snelle levering en goede service

Wij genieten van alle toys van Willie.nl..

Werkt uitstekend zonder gedoe.

Zeer overzichtelijk en goede beschrijvingen

Goede materialen aan correcte prijs

Pakketjes komen steeds goed aan stevig verpakt. Vlotte en correcte betaling mogelijkheden.

Winkelervaring is goed.

Winkelervaring is goed, het artikel wat ik besteld heb voldeed niet aan mijn verwachting.

Vlotte verzending en discreet!

Fijn dat deze shop bestaat en alles in één oogopslag te kunnen zien.

Ben zeer te vreden over de producten en de service is uitstekend had besteld en 2 dagen later al in

Mijn ervaring dat ik heel tevreden ben om zeker weer bij willy mn volgende product te bestellen

Snelle en discrete levering en prima producten.

De bestelling was snel en discreet geleverd. De producten zijn ook prima van kwaliteit en een mooie aanwinst voor ons liefdesspel.

snel geleverd

de volgende dag lag het pakketje al klaar op het afhaalpunt! lekker experimenteren.

Goede service!!!

De prijzen en producten zijn goed, pakketten worden snel en discreet verzonden.

Prima toys

Leuke shop met goede prijzen

Helemaal top!!

Gewoon top!! Zeer snelle levering en het product voldeed volledig aan de verwachting.

Uitstekende site

Makkelijk te bestellen/ruime keuze/snel in huis

Goed geleverd

Goed geleverd goed verpakt !

Snelle levering goed materiaal werkt top

Goede sight veel keuze voor elk wat wils

zeer tevreden

snel verzonden. hygienisch en discreet verpakt.

Goede en snelle levering

Discrete levering

Goede producten, goed spaarprogramma en fijne levering

Discreet en snel geleverd met goede updates over de levering. Uitgebreid aanbod met vaak leuke acties en kortingen. Daarnaast een goed spaarprogramma en leuke gratis cadeautjes bij je bestellingen.

Verzending ging vlot en snel. Toch ging het mis omdat DHL een fout maakte. Daarna Bannink contact op met Willie.NL. Ipv mij te laten wachten tot ze het pakketje zelf weer terug kregen van DHL stuurden ze mij vast een nieuw pakketje toe. Klasse. Lachwekkend was wel het gratis product, glijmiddel. Dat was namelijk wat een ander een proefmonster zou noemen, zo klein was het zakje.

Top bedrijf

Top bedrijf, snelle levering, en goede kwaliteit

Prima zoals altijd

Zoals elke keer makkelijk bestellen en snel geleverd

Mn artikel was super snel binnen en heb er al veel plezier aan beleeft

Bestelling en levering verliepen zeer soepel. Kwaliteit producten uitstekend

Na een halfjaar werkte mijn Satisfyer pro niet meer zo goed (fabrieksfout). Contact opgenomen met de klantenservice en binnen 2 dagen een nieuwe in huis. Top, top, top!

Geen problemen gehad

Super discreet

Fijne discrete verzending! Spullen mooi en netjes geleverd

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT