Genotsmens

Ik ben een liefhebber van sex en ultiem genot. Als single man van 65 ben ik sexueel nog zeer productief, helaas kan ik dit niet met een partner delen. Ik vraag me af of vrouwen van mijn leeftijd ook nog een hoge sexdrive/ libido hebben.

Goed en discreet

Makkelijke site, alles zonder problemen discreet in huis

Snelle levering en goede service.

Ruime keuze, en veel variatie.

Gemakkelijke website, discreet besteld!

Een aantal keer mijn vriendin heerlijk verrast met aankopen bij willie.nl. Ze moest even wennen maar de speeltjes die ik hier heb gekocht zijn van goede kwaliteit en worden nu vaak gebruikt. Echt een aanrader!

Niets op aan te merken.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, leuk en gevarieerd aanbod.

absoluut prima service!

Snelle levering, alles in orde.

zie boven

Snelle verzending

Snelle verzending, assortiment kan iets uitgebreider.

Probleemoplossend

PostNL had het pakje aan de deur geleverd waarna het spoorloos verdwenen leek te zijn. Willie.nl heeft dit onderzocht en gelijk het pakketjes opnieuw verstuurd. Dit keer weer aan de deur gezet maar op tijd onderschept door mijn man. Hiervan heb ik een melding gemaakt en werd weer een klacht aangemaakt bij PostNL. Enorm bedankt!!

Topppppertje

Alles naar wens

Bij een defect ben ik goed geholpen en heb netjes en nieuw exemplaar gekregen!

Het voldoet aan verwachting.

Als je lekker opgewonden bent en je gaat een stap verder is dit een uitstekend speeltje. Heel erg tevreden.

Hele fijne webwinkel, goede service en snel geleverd!

Wij hebben een positieve ervaring met Willie.nl. De grootte van het assortiment is fijn. Het gebruik van speeltjes is erg persoonlijk, daarom is het fijn om uit een ruim assortiment te kunnen kiezen. Het blijft altijd lastig om via een computerscherm het juiste idee te krijgen van hoe het product in het echt is. Willie.nl speelt hier goed op in door grote foto's met zoomfunctie te posten en door video's te posten. Het bestelproces gaat eenvoudig. De service tijdens en na het plaatsen van de bestelling is goed, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De levering van de bestelling is ook snel! Wij zullen hier zeker terugkeren voor vervolgaankopen.

Snelle bezorging

Ze leveren goede producten van kwaliteit

Ze leveren hun producten veilig bij je af en anoniem. De producten die je besteld zijn van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en werkt prima

Zeer te vrede En een zeer goede kwaliteit

Bestellingen zijn eenvoudig te plaatsen en worden snel en correct uitgevoerd.

Makkelijk te bestellen, snel en onopvallend geleverd

Supersnelle service!

Ik retourneerde een item en kreeg ontzettend snel geld terug. Producten zijn altijd snel in huis en de service is uitstekend!

Letterlijk 10 maal beter dan verwacht.

Ik ben al pak hem beet 10 jaar trouw lid bij Willie en nog nooit problemen gehad met een levering of producten. Tot laatst helaas… Ik had een defect product, maar een paar mailtjes en telefoontjes met de klantenservice (Shoutout Kelly) was alles perfect en binnen nog een uur geregeld! Hiermee was ik uiterst tevreden! Beter kan niet eigenlijk.

Genot en plezier

Ik bestel nu al zon 4 jaar bij willie en ik moet een nieuw kastje kopen om alle spullen in kwijt te geraken. Heel tevreden en content.

Top bedrijf

Producten van goede kwaliteit en daarbij een snelle levering!

Zeer tevreden.

Netjes geleverd en verpakt. Contact met verkoper ging zeer vlot.

Mooie speeltjes voor goede prijzen en discreet geleverd, helemaal top!

Niet op voorraad geld meteen terug

Had iets besteld en betaald maar was 1 deel niet op voorraad. Geld voor dat item meteen na een dag terug.

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT