Super service, snel in huis

Super snel geleverd, bij vragen super duidelijke en vriendelijke klantenservice

Heel tevreden!

Goede en snelle service

Aanrader! Super snelle levering en goed klanten contact.

snel en goed verzonden , een aan rader en niemand weet wat je besteld hebt

Ruime keuze met duidelijke uitleg en snelle levering !

Door het punten systeem ben je nog sneller geneigd om je opnieuw te laten verleiden tot een aankoop

Op tijd, goed product en betaalbaar

Goede service, snelle service

Mooie fijne producten Voor weinig geld goes spul

Prima, veel keuze.

Overzichtelijke website, veel keuze. Mis soms wel beschrijvingen en afbeeldingen mogen hier en daar ook beter.

Prettige ervaring

Gemakkelijk te bestellen bij dit bedrijf en bestellingen worden snel verzonden en discreet geleverd.

snel geleverd

top

Prima shop

Altijd prima spullen en snelle levering.

Prima geregeld. !!!

Na telefonisch contact alles prima in orde gemaakt. Compliment.

Snelle levering van de producten en goede kwaliteit

Super geweldige makkelijke site, en voor ieder wat wils!

Voor leuk,spannend, en lekker (sex) plezier, bestel je bij Willie.nl, makkelijk, discreet en snel!

Geweldige service toppie

Apparaat defect in de garantie, Een nieuw apparaat snel toegestuurd gekregen, geweldige service

Super ervaring

Duidelijke site met voldoende uitleg. Goede prijzen voor goede producten! Bestelling en levering top verlopen en bij levering niks aan de buitenkant te zien vanwaar het komt. Ook alles goed ingepakt!

Altijd op tijd, discreet en goed verpakt. Als er iets mis is snel contact en opgelost.

Prettige ervaring

Een product dat ik had besteld is veel te klein en heb de beschrijving ervan even teruggelezen. Ik heb niet goed opgelet en is het dus mijn eigen schuld. Maar het had bij de beschrijving wel veel duidelijker gemogen en niet ergens onder aan de beschrijving. Wel een behoorlijk bedrag voor iets waar je niks mee kunt. Enfin, het blijft dom van mijzelf. Maar de service is goed, snel in huis ook.

Uitstekende service. Nette behandeling. Prima levering

We hadden wat besteld. Snel bezorgd. Was wel defect maar na contact is er snel een nieuw item gestuurd. Goede service

Blij dat ik voor Willie heb gekozen!

Snelle levering, zonder afzender (zodat buren niet weten wat er in je pakket zit ;) ) Goede prijs voor kwaliteit wat je krijgt. Snelle service voor vragen.

Spannend, mooi en voor een aantrekkelijke prijs!

Alle bestelde artikelen zijn een spannende uervaring. Ik voel mij weer jong!

Top!!

Wij bestellen nu al gedurende zo’n 11 jaar, regelmatig wat bij Willie.nl Deze zijn altijd zeer snel, en zonder klachten aangekomen.

Binnen 24uur bezorgd

Duidelijke site Snelle levering Uitgebreid assortiment

Duidelijke en overzichtelijke website

Snelle en discrete levering. Prettig geprijsd

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT