Fijne website, snelle, discrete levering

Tot nu toe alles naar tevredenheid ontvangen, artikelen ook goed.

Altijd tevreden

Snel, goed verpakt en altijd goed

good

altijd goed

Super aankopen we zijn er erg blij mee

Paar nieuwe speeltjes gekocht met afstandsbediening een nieuwe ervaring maar een om van te smullen. Vrouwtje en ikzelf zijn er blij mee. Thnx Willie.nl en ook nog goedkoper bij Willie.nl dan bij easytoys.

Uitmuntend

Nee geen gein, goed altijd

Goed assortiment aan producten van goede kwaliteit.

prima website

Discreet, duidelijk, mooie prijs/product verhouding. Producten worden anoniem bezorgd. Snelle levering ook

Heel fijn en heel discreet bedrijf. Keurig verpakt en snel verstuurd!

prima service

gewoon top

Zeer snelle verzending, goede prijzen en goede producten Ik ga zeker nog iets bestellen, ben zeer tevreden

Helemaal top

Alles wat je besteld, meestal binnen een dag in huis. 1 keer iets stuk gehad, maar binnen 3 dagen weer een nieuwe. Echt helemaal top die willy

Doen wat ze beloven

Heb al vele malen besteld bij Willie en ben nog nooit teleurgesteld in hun beloftes. Voor elk wat wils, van goedkoop tot duur.

Snel en nette. Product omschrijving

Maakt ht zeker leuker in de slaapkamer

Tevredenheid voor mijn behoeftes

Mooi keuze aanbod, vlotte bestellingsmogelijkheid en correct discrete levering.

goede ervaring

Alles zeer snel en netjes geleverd

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering. Top product

Snelle levering, nog geen ervaring met de klantenservice, soms leuke aanbiedingen.

Super tevreden

Snelle levering en wat hebben we een plezier gehad met onze “clone a Willy” glow in the dark. Wel goed de gebruiksaanwijzing volgen of het YouTube filmpje kijken hoe het moet. Maar bij ons is hij super goed gelukt en we hebben een hele leuke avond gehad wat ook erg belangrijk is :)

Helaas tòch geen voorraad, maar keurig berichtje en een paar dagen later alsnog geleverd

goed en snel geholpen

Geweldig lekker en discreet

Leuke webshop voor mensen die graag aan hun trekken willen komen. Voor ieder zn kink is er wel wat te vinden!

Makkelijke site met perfecte product omschrijving!

Altijd een plezier om via Willie.nl te bestellen. Duidelijke site met goeie artikel omschrijving en ook zeker eerlijke prijzen! Levering is altijd goed gegaan.

Goeie service

Goeie snelle service

waar voor je geld en discrete verzending

altijd zeer tevreden. discreet en snel verzonden. ruim assortiment, en voor ieder wat

Steeds snel en discreet geleverd, nooit issues ondervonden, verwachtingen ingelost. Top!

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT