Maakt veel geluid!

Product uiterlijk oké .. maakt alleen wel veel herrie!

Ik heb inmiddels al een paar items gekocht en ben zeer tevreden over de snelle bezorging!!

Snelle verzending

Makkelijk bestelproces en de producten zijn snel verzonden. Producten zijn goed aangekomen en discreet verzonden.

Een heerlijk apparaat voldoet aan de verwachtingen

Goede service snelle levering

Zeer goede klanten service en snelle levering. Als producten qua prijs kwaliteit meer overeenkomen zou ik 5 sterren geven.

Makkelijk besteld snel in huis

Erg goed van kwaliteit en genot

Prima alles keurig geleverd

Alleen maar goede ervaringen

Prima eerste ervaring

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering. Product voldoet aan de omschrijving en verwachting

Willie is een fijne site je kun alles heel makkelijk vinden. Ook kun je kiezen of de naam op je bankafschift staat of op het pakketje. Voor het val dat je niet wilt dat andere weten wat het is. Willie.nl bezorgd snel. Goede kwaliteit producten.

snelle levering, meestal goede producten, super klantenservice

De meeste producten die ik heb aangeschaft voldoen aan mijn verwachtingen. Sommige helaas niet, maar dat is dan mijn pech.. Deze ronde pech met 1 speeltje, maar een mail naar de klantenservice en direct reactie terug.

Discreet en snel verzonden en geleverd

snelle en nette levering.

Ik ben zeer tevreden!

Goede service en je krijg nog een kadootje ook

zeer snelle levering

eerste keer dat ik wat bestel online ,ja je weet niet wat het is ,je weet niet hoe het er uit ziet ,je kan het niet ff voelen tegen je wang aan hahaha maar dit had ik niet verwacht voor dit geld wij zijn echt heel tevreden ermee op naar de volgende online bestelling

EXTREEM GOED

Bestelling gedaan, bij Willie.nl voor eerst. Geen moment spijt van gehad, jawel toch eerder moeten bestellen? Makkelijke site, goede reviews en faire prijzen en snelle en correct verpakt maken het geheel EXTREEM goed. Tot snel.

Top service! Had een product besteld die na 2 maanden kapot ging. Ik mocht hem terugsturen en kreeg hierna gewoon een nieuwe. Top!

lastig(onmogelijk) om hem goed om te doen

omdat er lucht in blijft gaat hij met gebruik dubbel dat is erg vervelend wij gebruiken hem nu als dildo .

Snelle levering en top klantenservice

De bestelde producten werden erg snel en anoniem geleverd. Helaas bleek een van de bestelde artikelen niet te werken en na een snelle reactie van de klantenservice kon het artikel, zonder originele doos, worden geretourneerd en kreeg ik een nieuw artikel opgestuurd. TOP service!!

Helemaal net vet

Ik heb er goede belevevenissen mee. Bij mijn vrouw is het branderig in haar vagina, waarschijnlijk door de menthol die erin zit.

Snelle levering en goede service..

Wij hebben heel veel plezier van alle speeltjes die we hebben ontvangen van Willie.nl

In 1 woord: prima

Spullen waren van goede kwaliteit en zeer snel geleverd

Makkelijk te bestellen, snelle en discrete levering

Alles snel en op tijd geleverd

Fijne producten

Mooie producten& kwaliteit

Lingerie& toys besteld, ik geniet ervan :)

snelle adequate levering

snel, accuraat, adequaat en goed spul (nog niet ales gebruikt).

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT