Jammer van dat kado

Kado wat ik kreeg doet het niet

Goede service en altijd top verzending

Goed, discreet en helpen fijn wanneer er een probleem is

Snel geleverd, goede service

Leuke aanbiedingen, zeer snelle levering en naderhand wordt je nog benaderd of je tevreden bent. Al me al een goede service.

gewoon de beste producten

heb al vele producten gekocht bij willie.nl , en ze vallen wel goed mee ,en als je er zorg voor heb gaan ze nog lang mee

Positieve ervaring

Correcte en discrete verzending, Alleen bestelling was niet compleet. Was wel jammer!

Leuke webshop

Leuke webshop met veel artikelen naar mijn zin, assortiment mag nog wat ruimer want ik moet soms ook bij andere shoppen om te vinden wat ik zoek

Discrete webwinkel

Top webwinkel!

Prima site

De site is overzichtelijk, ruimschoots de keuze uit diverse producten voor redelijke prijzen en discrete verzending.

Goede dingen

goed en snelle verzending

Positieve ervaring, veel producten en snelle verzending.

Prima bedrijf,mooie prijs ,heerlijk speeltje

Door mijn operatie is mijn erectie out of order Heb een mooie vervanging gevonden Een stotende vibrator..uitstoot 7 cm En in 3 snelheden en 5 vibratie keuze Mijn vrouw vind hem heerlijk Ook bedrijf Willie.nl snelle verzending en goede prijzen Zeer een bedrijf om te bezoeken online Ruime keuze en goede prijzen Ik geef het een 10+ Mijn vrouw blij, ik blij Grtje vrouwen verwennen

Ruime keuze vor een lekker genot

Leuke aanbiedingen, fijne producten ,snelle levering

Bestelling na 2 weken nog steeds niet geleverd

16 december besteld, 18 december verwacht. 31 december nog steeds niks ontvangen. Pakket is nooit bij DHL gearriveerd, annuleren en terugbetalen niet mogelijk tot het onderzoek is afgerond. Ook geen andere oplossing geboden zoals nogmaals verzenden, totaal niet klantgericht.

Adventskalender besteld bij Willie. Super snelle levering en anoniem verpakt. We hebben pas enkele vakjes van de kalender geopend, maar tot nu toe is het genieten. Heel leuk concept ook. Een boost voor je relatie. Ik zou het iedereen aanraden.

Snelle en correcte levering.

Oké

overweldigend , prachtig om zo snel een kwalitatief mooi speeltje in huis te krijgen

duidelijke site met informatie zodat je goed weet wat je moet bestellen en snel geleverd

Snel en discreet, beantwoordt aan de verwachting

superrrrrrrr

vrouw was erg te spreken over de vibrator en ik ook ;-)

Willie levert gewoon topspeelgoed

mijn vrouw en ik zijn nooit ontevreden over de geleverde speeltjes

Prima, overzichtelijk er valt altijd wel wat te ontdekken.

Bestellen en snel bezorgd. Wel vaak te veel keuze over een product hierdoor is een beslissing welk geschikt is vaak wat moeilijker te maken.

Opblaasdildo maakt erg veel geluid en revieuws worden positiever herschreven

Willie.nl heeft een snelle levering en een ruime keuze. Ook gaven ze advies voor bijproducten, wat erg fijn is. Enig is dat ik soms wat extra product informatie of een video van de werking van het product mis. Zoals bij de opblaas vibrator. Daarbij had ik graag gezien hoe deze in opgeblazen toestand eruit zag en had ik graag geweten dat dit artikel ernorm veel geluid maakt! Schaamtevol veel geluid. Ook worden kritische/ negatieve reviews positiever herschreven, wat ik best kwalijk vind. K , Dordrecht

Perfect doet wat het moet doen

Netjes en snel verzonden bestel er snel nog eens wat. Aanraders zijn altijd welkom

Mooi product, snelle levering en after sales

Mooi product ontvangen, snel geleverd met snelle after sales. Prima allemaal, keep it up!

Snel geleverd en komt prima afspraak na

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT