Het is even zoeken, maar dan heb je ook wel wat.

We wisten het niet meer, maar we zijn opzoek gegaan en kwamen bij Willie nl terecht. Voor een leuk speeltje Rianne S - Duo Vibe duo vibrator het was even zoeken maar dan heb je ook wel wat. Een intense ervaring. Super leuk om je sex leven nieuw leven in te blazen een echt aanrader.

Willie is goed

Als je bij Willie niet slaagt dan slaag je nergens Willie heeft groot assortiment en de prijzen zeer goed

Delivery took long

Delivery took too long this time.

Niets op aan te merken!

Absoluut goede prijzen, leuk assortiment en (ook niet onbelangrijk) discrete verzending.

Ik heb de bestelling geplaatst en 2 dagen later had ik hem in huis. Netjes verpakt en het werkt naar behoren

heel goed

jullie zijn een goede thuiswinkel

Ik vind het een geweldige site met een ruim aanbod voor beginners en gevorderden. Bestel hier zelf regelmatig. En er is altijd wel weer een nieuwe aanbieding

Goede en snelle levering. Netjes verpakt!

Ondanks de Black Friday drukte heeft Willie.nl mijn bestelling dezelfde dan nog verzonden en had ik het de dag erna al in huis. Het was netjes en onopvallend verpakt. Ik ben zeer tevreden!

Top Snelle levering

Betaalbaar, vernieuwend en goede kwaliteit.

Goede service.

perfecte partner voor het erotische gamma

Ik heb tot op heden altijd al goede ervaringen gehad met willie. Dat wat je besteld, krijg je ook geleverd en soms zit er een cadeautje bij dat je iets nieuws laat ervaren, waarvan je niet verwacht dat het je stimuleert. Als je de moeite doet om de uitleg te lezen, sta je normaal gezien nooit voor verrassingen. Alles wordt duidelijk omschreven op de site. En de leveringen zijn altijd discreet "want sommige dingen moeten de buren niet weten" en daar is willie wel goed in.

Fijne webshop

Erg fijne webshop, alles netjes optijd geleverd!

De aanbiedingen en service zijn goed bij willie

Fijne webwinkel

Ruim aanbod met verschillende prijsklassen. Ook erg fijn dat alles wat is besteld vóór 23:30u dezelfde dag nog wordt verzonden

Snelle levering en goede producten.

Mijn vrouw en ik hebben al heel wat besteld in ons leven. Maar onze favoriete webshop blijft toch wel Willie.nl Altijd snel geleverd, goede producten en vaak leuke acties. Wij hebben weer een geweldige avond gehad nadat onze bestelling aan gekomen is.

prijs vaak prima

prijs is vaak prima! jammer is wel dat sommige producten erg chemisch stinken ook na meermaals wassen. maardat is vaak producten uit t goedkopere assortiment (onder de 50 euro) koop je duurder is het vaak echt helemaal perfect advies, lees reviews ;) en geloof wat je leest

Me vriendin is er weg van en tevens een snelle en vlotte bezorging

Zoals omschreven en aangegeven geleverd

Perfect.

Top webshop

Prima, snelle levering, netjes in een niet herkenbare oververpakking.

Geweldige producten

De vrouw heeft er veel plezier van

Snel en discreet bezorgd

Pakket besteld en inderdaad netjes de volgende dag bezorgd, zelfs in de drukke Black Friday - Kerst periode. Inclusief tracking. Pakket was volledig discreet (bruine doos). Top

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT