Goede webshop.

Goede webshop met goede verzendmogelijkheden. #geil

Beter dan verwacht

Goed spul,snelle levering,fantastische nacht

Super, snelle levering ruim assortiment.

goede bediening

zeer snelle bediening bedankt ( niet te duur prima zo )

Snelle levering en goede service.

Geniaal en heerlijke verwennerij

Heerlijk gevoel en werkt goed. Kwam super snel klaar

Subliem !!!

Alles was perfect ! Heel goede klantendienst, ik zelf heb een fout bij mijn bestelling gemaakt maar dankzij jullie super klantenservice was alles direct inorde ! Bedankt jullie zijn super

Top shop!

Mijn partner en ik zijn enorm tevreden over willie.nl een aanrader voor iedereen!

Goede service snel

Erg bevredigend! :-)

Helemaal tevreden!

Alles goed geregeld

Alles klopt. Goed assortiment, goede verzending (jammer genoeg DHL), en een prima klantenservice die gewoon telefonisch te bereiken is.

Betrouwbaar en niet duur

Willie is gewoon een betrouwbare leverancier van volwassen speelgoed tegen een schappelijke prijs.

Fast delivery

A little to much packaging for the little product but it arrived safely.

Perfecte service. En goede prijzen.

Een fijne site. Met snelle verzending. Goede prijzen en makkelijk bestellen.

Redelijk

Je kon zo de doos inkijken en alles eruit halen

goede en snelle service

Goed bedrijf levert discreet en snel

prima en voor herhaling vatbaar

in de Webshop is alles wat je zoekt makkelijk te vinden en de bezorging was supersnel, de volgende dag had ik alles binnen.

betrouwbaar

goede betrouwbare winkel die afspraken nakomen.

Netjes

Netjes geregeld en snel. Kwaliteit zoals omschreven

Snelle en discrete service

Snelle en discrete service. Prijs/product verhouding is heel goed

Bijzonder goed

Snel geleverd, prima verpakt , bijzonder goed product

Mijn vriendin en ik hebben geweldige sex,ik zag via Willie.nl Libido forte en las de reviews en werd nieuwsgierig.ik heb het product besteld naar het product er was heb ik 2uur voor we naar bed gingen een capsule ingenomen.naar 1uur begon ik al aan mijn lul te friemelen,en mijn vriendin zag dat, we gingen naar bed en daar zag mijn vriendin mijn lul heel stijf en dik was begon ze gelijk aan mijn inmiddels donker rode eikel te zuigen we hebben toen tot 2 keer geweldige sex gehad.De volgende morgen lagen we naakt lepeltje/lepeltje mijn vriendin voelde de opnieuw de keiharde lul en we hebben opnieuw geweldige sex gehad.Ga vaker Libido forte bestellen zeker een aanrader

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT