Prefect

Prettige en overzichtelijke site, veel keuze, snelle en anonieme levering.

Prima alles op tijd en goed verpakt

Prima geen klachten dief verstuurd en verpakt

Groot aanbod duidelijke website.

Ik bestel regelmatig bij Willie. De leveringen zijn meestal de volgende dag in huis. De klantenservice is makkelijk te bereiken en antwoord vlot. Het is leuk om geregeld de site in de gaten te houden want er zijn regelmatig leuke aanbiedingen.

Het is shop waar ik wel leuke dingetjes kan vinden. Zeker wanneer er promotie is :) Als je vragen hebt staat de klantenservice paraat en ze zijn super vriendelijk. Verzending is discreet wat ik heel goed vind.

Vieze producten, matige service

Producten kwamen vies vol schimmel binnen. Excuses maken is moeilijk voor de klantenservice, even als een goede tegemoetkoming regelen

Altijd snelle en discrete levering

Producten snel geleverd en altijd goed in prijs-kwaliteit. Recensies staan soms dubbel op de site.

Snel en betrouwbaar

Ik heb al meerdere keren besteld. Elke keer werd het snel en discreet geleverd. Sinds ik bij Willie klant ben, ben ik een nieuwe wereld beland. Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo kon genieten van intimiteit en seks. Willie is mijn seksspeeltuin.

Verbazingwekkend en zeer doeltreffend

De satisfyer pro 2 doet wat het beloofd.

Het bestellen en ontvangen is volgens afspraak en verwachting gegaan

Blijkt een betrouwbare webshop. Zal er in de toekomst zeker vaker bestellen.

Altijd netjes en op tijd

Alle bestellingen bij Willie verlopen prima, geen klachten!

Duidelijke website met veel keus

Voor ieder wat wils, goede producten, alles makkelijk te vinden en fijne prijzen

Goede producten en vriendelijke klantenservice

Producten zijn goed. De klantenservice is heel vriendelijk en lost problemen snel op. Enige reden dat het 4 sterren zijn ipv van 5 is omdat ik zelf contact op moest nemen met de klantenservice over een bestelling die vertraagd is.

Goed. weinig problemen gehad

1 keer een gat in mijn verpakking doos. Misschien op jullie online shop een (DARK MODE) filter want de witte achtergrond kan aardig vel zijn voor je ogen. Maar verder niks te klagen.

makkelijk en duidelijke site

de site is heel duidelijk en open makkelijk bestelling plaatsen en snel in huis

Heerlijk

Alleen maar genieten

Duidelijke uitleg

Snel en discreet geleverd

Nette snelle verzending

Heel snel het gewenste product geleverd

Goede website.

Maak al jaren gebruik van willie.nl. voor van alles en nog wat. Honderden euros uitgegeven en zelden ging er wat mis! En wanneer er wel iets mis ging (hooguit 3x in 4 jaar tijd) stond de klante service gelijk klaar om het optelossen zonder problemen! Mijn vaste website voor erotische producten!

Beste webwinkel

Verzend de artikelen snel, goede service als er iets kapot is, ruim aanbod van artikelen.

Fijne en betrouwbare webshop

Gemakkelijk bestellen, ruime keuze en assortiment. Goede producten. Snel verstuurd en in huis

gewoon goed

Altijd duidelijke uitleg over het product. Prijs en kwaliteit. Discrete levering. Mooie acties. Bij de klantendienst zeer vriendelijk en zoeken steeds naar gepaste oplossingen bij problemen.

Fantastisch er ging een wereld voor ons open.

We hebben vorig jaar de adventkalender gekocht bij willie. Heel leuk, ons sexleven heeft een enorme boost gehad geweldig.

perfect

altijd snel netjes en discreet

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT