Snelle levering, alleen jammer geen volledige informatie qua maatvoering.

Prima winkel met veel keuze

Snelle levering en groot assortiment met voor elk wat wils ;)

Snelle levering en netjes verpakt

Ben zeer tevreden met het leveren van mijn bestelling en is snel geleverd. En producten zijn van goede kwaliteit.

Goede service en leuke advent kalender

Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice ivm de lingerie in de advent kalender die te klein was, en een kapotte toy, hebben we erg snel een nieuwe ontvangen. Tevreden tot nu. Nog niet alle vakjes zijn open maar verwacht geen gedoe mocht er iets mis zijn.

Zeer tevreden ben ik, ook over de producten

Mijn ervaring is heel goed, en zeker discreet.

Groot assortiment tegen een goede prijs

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle verzending. Een betrouwbare webshop.

Zeer positief

Snelle discrete levering.

snelle levering en discreet.

Ze houden je goed op de hoogte over de verzending. Ook een uitgebreid assortiment, zit altijd wel wat voor jou bij.

Goede site

Prima site. Snelle levering zoals beschreven. Veel variatie voor iedereen.

Top web winkel

Top winkel met top producten

Duidelijk en snel het juiste spul

Betrouwbare

Zeer betrouwbaar bedrijf

Goede webshop

Snel, discreet en prima producten

Uitstekend, als verliep zoals beloofd

Prima aanbieding. Goede top kwaliteit. De volgende dag al bezorgd door DHL. Prima berichten over de status van levering, die ook nog klopten. graag tot de volgende keer.

Top bedrijf met top service!!

Het service niveau is bijzonder hoog te noemen. De snelle levering en discrete afhandeling subliem. Van mij krijgt willie.nl altijd de maximale sterren.

Er zijn goede "items" bij Willie.....

In mijn ogen zijn te veel items (vooral bij BDSM en lingerie) teveel op "beginners" afgestemt, wat mij te vaak naar "de konkurrentie drijft".....

Snelle levering, goede producten, goede prijs

Favoriete sexshop

De enige shop die ik kon vinden met nog normale prijzen voor sexpoppen. In webshop veel filter mogelijkheden o.a. op diameter (is wat mij betreft een vereiste voor toys, maar niet alle shops hebben dit). Verzending kan via ophaalpunt, erg prettig. Klantenservice reageert op probleempjes. Aanrader.

Snelle levering en product zoals omschreven

Goeie site, goeie service. Niks op aan te merken!

Correct

Zeer betrouwbaar

Gewoon prima

Geen bijzonderheden

Snel, discreet en goed geprijsd

Snelle verzending goede producten

Snelle verzending binnen 1 werkdag geleverd goede product anoniem verzonden

Geen problemen

Leuke aanbiedingen, snelle verzending

Favo shop in deze categorie

Goed assortiment, super snelle verzending en ook vooral goede en échte aanbiedingen, geen hoog minimaal bestelbedrag

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT