erg goed hoor

erg goed hoor

Is heel goed

Ga zo door

gewoon goed

gewoon een keer je kopen voor me tweede vrouw

Bestellen gaat altijd goed en snel.

Bij willie heb ik altijd een goede ervaring. Zelfs met defecte producten wordt er goed mee omgegaan. Omruil of eventueel geld terug. Waarom geen 5 sterren? Ze werken met dhl en daar heb ik vaak wel gezeik mee zoals pakjes op straat achterlaten of de app zegt dat mijn pakje bezorgd is terwijl ik thuis zit te wachten en niks bezorgd is. Het gebeurt te vaak waardoor ik geen zin heb om vaker te bestellen.

Super product mijn vriendin is er helemaal gek op ik ben niet meer nodig in bed XDXD

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering . kortom, tevreden

Snel en simpel

Makkelijk om je speeltjes uit te zoeken , zeer snelle levering en discreet. Prijs/kwaliteit is ook goed

klantvriendelijkheid

Ik legde het probleem voor aan de telefoniste en die zorgde direct voor een oplossing. Heel vriendelijk en klantgericht te woord gestaan

Altijd spannend

De vrouw vraagt altijd wat er nu weer in zit, altijd leuk om wat nieuws uit te proberen van Willy

Op tijd en netjes geleverd!

Ruime keuze, goeie informatie op de website, snelle levering!

Prijskwaliteit en goede levering.

Besteld en snel en juist geleverd.

Goede en snelle levering!

Alles compleet en de volgende dag al in huis! Snelle en complete levering dus, daarom bestellen we hier vaker.

Goede zaak

Met mooi speelgoed

Goede producten voor een betaalbare prijs. De verzending was ook super snel! Ik ga vaker bij jullie bestellen!

Perfect geleverd niks op aan te merken

Er was niks op af de keuren

Goed assortiment en supersnelle levering.

Gemakkelijk shoppen, een leuk assortiment met goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb laatst wat artikelen van Satisfyer gekocht en ben erg tevreden over de kwaliteit ervan.

Dé intimiteitsspecialist van Nederland

Ik ben ontzettend tevreden over de diensten van Willie.nl. Niet alleen het uiterlijk van de website, maar ook de ervaring eromheen ontneemt het kopen van erotische artikelen zijn taboesfeer. Met Willie komt er een eind aan de stiekem toch beschamende tripjes naar de locale intimiteitenspecialist en kun je in alle rust lekker op je bank shoppen in een ontzettend ruim assortiment van condooms tot BDSM. Kortom, Willie is gewoon een topshop!

Alles prima.

Alles netjes en snel geleverd. Leuke site.

Goede klantenservice en duidelijke producten

Ik vind de website overzichtelijk en duidelijk. Als je dan toch een vraag hebt kan je die stellen en je krijgt snel antwoord. Bestellingen zijn er snel en discreet. Er wordt goed gecommuniceerd over de levering van de producten. Helemaal zoals je wilt dat het zou zijn!

Goede ervaring

Volledig assortiment en snel en discreet geleverd, precies wat ik wil.

Ze hebben alles wat ik zoek, leveren snel en discreet, precies wat je zoekt in een webshop in dit segment.

Snelle levering.

Bestellen gaat makkelijk. Bezorging is goed en neutraal verpakt.

Goeie site

Kon makkelijk vinden wat ik zocht en een zeer uitgebreide assortiment

Goede ervaring

Alles goed verlopen met bestelen producten zijn top

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT