Lekker geil alles

Absoluut een goede ervaring

Cool

Toffe speeltjes op tijd geleverd

Super producten en service

Goede ervaring met de producten

Goede producten en een geweldige service

Ik had de adventkalenders besteld en ben hier harstikke blij mee. Ik ben nieuw met dingen proberen en op deze manier kan ik er achter komen wat ik wel en niet leuk vind. Helaas was 1 artikel al kapot met het open maken, maar heb hiervoor contact gezocht en we hebben dit super kunnen oplossen. Echt een geweldige service van Willie. Ik raad ze zeker aan.

Uitstekende verzending, snelle levering, artikel zoals omschreven, kort gezegd dus alles uitstekend geregeld

pakket snel geleverd.

supper snelle levering bedankt.

Discretie en snel geleverd

Goed en fijne artikelen

Snelle levering en goeie producten.

Producten zijn zoals omschreven, pakketje wordt via Postnl anoniem afgeleverd dus er staat niks op de doos wat ik zelf heel prettig vind zodat niet iedereen kan zien dat je via deze site hebt besteld. Verder zijn de producten ook snel geleverd. Ik heb er niks op aan te merken eigenlijk! Ik zou zeggen bestel gewoon wat je leuk lijkt zonder dat je er voor hoeft te schamen want niemand ziet wat je besteld hebt. Veel mensen schamen zich ervoor maar dat hoeft nu dus ook helemaal niet!

Veel Keuze, goede omschrijving en reviews en uitstekende producten en service

Snel en discreet

Over mijn ervaring met Willie..... dat houd ik net als hun discreet. Daar zijn ze goed in. En in leveren ook. Dat ging snel

Snelle levering en fijn product

Voelt heerlijk aan, Is genieten

Goed.

Doen wat ze beloven!

Ze zorgen voor een snelle en betrouwbare levering, de producten zijn goed en veilig verpakt. Ook de prijs/kwaliteit verhouding van de producten die ze aanbieden is zeer goed.

Kwaliteit en werking is niet altijd wat aangegeven word vandaar geen 5 sterren

Het zijn goede grote buttplug

Ik ben geïnteresseerd in grote buttplug anaal gezien proberen mijn gaatje groter te maken dat het past alleen jammer dat jullie niet alle producten heb

Groot assortiment, betaalbaar, snelle keurige levering. Ik zou iedereen aanraden om hier te bestellen.

Word goede dienstverlening geleverd

Prijs en kwantitatief

Goede producten voor zen prijzen

Toppy

Snelle bezorging

Snelle discrete levering

Alles snel geleverd in een neutrale verpakking

Kwaliteit en prijs zijn goed, informatie verstrekking online en telefonisch is prima

Op tijd besteld en alles naar wens tijdig ontvangen

Op tijd besteld en alles naar wens tijdig ontvangen. Alles netjes en discreet ingepakt met nog een gratis artikel erbij. Erg fijn.

echt heel tevreden over willy

altijd correcte leveringen en service en de kwaliteit van de producten is ook erg goed

bezorging is discreet, en eenvoudig te volgen

Op het moment dat ik een bestelling plaats en betaal, krijg je per leverancier keurig email met een levertijd en welke pakketdienst het geleverd word met een keurig track&trace erbij, waarbij van deur tot deur kan volgen. Ik ben tot op heden 100% tevreden over levering en discrete verpakking.

perfect

alles netjes op tijd binnen. producten ook uitstekend

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT