Altijd al heel tevreden en prettig over willie.

De website werk prettig, ruime keuze en mooie artikelen. Nooit iets te klagencgehad over deze firma.

gewoon een prima willie

ik had graag gezien voor nieuwe produkten {sextoys voor mannen} het is al een hele tijd het zelfde er zijn anderen die daar meer keus in hebben

De moeite om te ervaren

Snelle vlotte levering, correcte en duidelijke product omschrijving

Snel en discreet

Zeer veel keuze en heldere beschrijvingen.

Ik heb een fijne evaring met willie. Klantenservice is vriendelijk en ze doen er alles aan om te helpen Toen mijn pakketje vermist werd bij de post hebben ze een nieuwe gestuurd en mij van alles op de hoogte gehouden Ik zou het zeker aan raden om daar iets te kopen mijn ervaringen zijn elke keer opnieuw fantastisch ik heb er geen slechte worden voor

lastig het juiste te kiezen

voldoen redelijk aan mijn eisen vind het lastig om het juiste te kiezen

Snelle vlotte levering, correcte productomschrijving

Snelle vlotte levering, correcte duidelijke productomschrijving

Uitstekende klantenservice

Ik had een vraag over de leveringsmogelijkheden die de klantenservice uiterst netjes en vriendelijk heeft behandeld.

Altijd alles op tijd en netjes verpakt

Op de website hebben ze leuke producten. Echt voor ieder wat wils.

Helemaal top

Ik ben helemaal tevreden met alles wat ik heb besteld.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en ruime keuze

Willie.nl heeft een snelle levering en een ruime keuze. Ook gaven ze advies voor bijproducten, wat erg fijn is. Enig is dat ik soms wat extra product informatie of een video van de werking van het product mis. Zoals bij de opblaas vibrator. Daarbij had ik graag gezien hoe deze in opgeblazen toestand eruit zag. Maar al met al, een leuke webwinkel. Ik heb er al eerder besteld en ben erg tevreden.

Goed , snel en in neutrale verpakking ontvangen

Boven verwachting

Top om zelfs te kunnen kiezen wat er op mijn bankafschrift staat.

Items als beschreven, levertijd klopte en er zit een extra presentje bij! Gewoon top

Goede kwaliteit. En optijd geleverd.

Mooie makkelijk webshop. Alles goed kunnen vinden en de volgende dag in huis.

Ik ben al jaren klant van Willie en ik moet zeggen dat wij tevreden klanten zijn. Mocht er een keer onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn, wordt het door de klantenservice van Willie snel en op een professionele manier opgelost.

Ruim assortiment en snelle levering van de producten

Ruim assortiment en snelle levering van de producten

zeer goede website

bij mankementen word er prima gereageerd, je kunt het retourneren en ze sturen je direct de benodigde sticker voor de retour zending.

Goede, snelle service!

Goede, snelle service. Leuke speeltjes voor een leuke prijs. Over het algemeen een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede klantenservice

Ik ben na een verzoek, goed geholpen.

Niet goed

Niet geleverd! Nemen geen telefoon op!

Aanrader!

Goede, snelle, vriendelijke en discrete service. Ook als iets defect was werd er snel op gehandeld. Producten zijn leuk. Absoluut een aanrader

Prima producten en service

Mijn bestelling kwam op tijd en voldeed asn de verwachtingen.

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT