Toffe overzichtelijk webshop met uitgebreid assortiment.

prima producten

geen klachten prima producten niks te klachten

Goede producten goede discrete verzending

Fijne website goede service ben er blij mee.

Snel en makkelijk

Deze website heeft een uitgebreid assortiment met vaak ook leuke acties. De artikelen worden altijd enorm snel geleverd en zonder enig probleem.

Kwaliteit prima, levering snel en discreet!

Niet de eerste keer dat ik via Willie bestel, snelle levering en ontzettend goede klantenservice!

Goeie discrete service ook

Kwaliteit en levering zijn super.

Producten worden goed en duidelijk omschreven, waar door je weet wat je koopt. Je hoeft niet lang te wachten op je nieuwe speeltje, want de levering is super snel vandaag besteld morgen in huis. En de sevice bij Willie ik ook super goed, met ook nog een leuk spaargrogram. voor korting op je volgende aankoop.

Veel keus

Lekker kunnen rondneuzen tussen de producten totdat ik wat leuks vond. Besteld en tevreden. Makkelijk betalen zelfs met afterpay, wil toch eerst zeker weten dat het product goed is voordat ik betaal dus dat vind ik wel een hele fijne optie.

Zoals afgesproken, op tijd!

Zoals afgesproken, op tijd!

Fijne site, erg overzichtelijk. Ook was de bestelling snel in huis. Fijn dat de doos gewoon bruin was zodat niemand thuis doorheeft waarvan je besteld hebt.

Betrouwbaar, duidelijk, snelle en discrete levering. Perfect!

Fijne uitgebreide site met goede producten en vaak leuke aanbiedingen wat je soms sneller iets doet aanschaffen

Top site, goede producten.

De site is duidelijk. Goede realistische foto’s. Snelle levering. Gewoon en een heel fijn bedrijf om te bestellen

Discreet en snel

Scherp geprijsd, snelle verzending en discreet bezorgd! Aanrader.

Altijd snel verzonden nooit geen problemen

Motylek

De beste winkel, alles wat ik er niet in kan kopen

Top producten en super bedrijf.

Leuk spul en snel geleverd

Voor een nette prijs zit er altijd iets leuks tussen ;)

Heel vaak goed, slechts een enkele keer een tegenvallertje

Vaak goede en aantrekkelijk geprijsde artikelen die ik nog lang gebruik. Snelle levering. Heel soms zit er een product bij dat minder met mijn verwachtingen strookt.

Snelle levering, prima verpakt, niks op aan te merken

heel goed

mijn ervaring kan ik nog niet duidelijk omschrijven het was voor mij pas de eerste bestelling. maar wat ik onder vaar is positief blijf vooral zo doorgaan.

perfect

vlotte discrete levering

De manier van bestellen verliep vlot en had het product de volgende dag al in huis.

Mijn ervaring met Willie.nl is elke keer weer super. Snelle levertijd en duidelijke communicatie.

Alles prima in orde

Geheel zoals verwacht en naar wens

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT