Geweldig!!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Een heel prettige webshop met een zeer uitgebreid assortiment en een snelle levering waarbij veel keuzes mogelijk zijn. De vele keuzes bij de omschrijving bij de betaalopdracht is ook erg prettig wanneer het een kadootje of privé aangelegenheid betreft.

Mijn ervaring met Willie is uitstekend.

Komen na wat ze beloven.

Alleen 1 ding moet ik terugsturen maar daar krijg je geen berichtje van hoe en waarom je het terugsturen.

Het wordt snel bezorgd dus een snelle service

Goed.

De vibrator welke ik heb besteld bij en geleverd gekregen door Willie.nl voldoet aan mijn vrouw haar allerstoutste dromen. Ze had aan de dikke zwarte en 19 cm lange trillende fallus haar kleine handjes vol. En niet alleen haar handjes. Het indrukwekkend grote ding bracht haar in een mum van tijd naar een waanzinnig hard hoogtepunt. Hebben besloten voortaan met zijn drietjes naar bed te gaan. Topaankoop!

snel en goed

snel en goede sex artikelen

Makkelijk en lekker

Heel makkelijk zo'n pompje, dacht eerst 1 liter is wel veel maar heb er zeker geen spijt van ;) De vrouw was ook content en we gebruiken hem veel, smaak is ook goed!

Winkel in en winkel uit met wat ik zocht.

Alle bezorgingen optijd, goeie producten leuke extra's.

Snelle levering en inderdaad discreet verpakt

Fijn product. Werkt precies zoals er beschreven staat.

Fijne webwinkel!

Fijne webwinkel met goede services.

Ruim aanbod, snelle levering

Groot aanbod voor zowel man als vrouw, aankoop werd snel verzonden én ik kon een gratis cadeautje kiezen :)

Top winkel

Heerlijke speeltjes, goede service en snelle discrete levering!

Overzichtelijk en kwaliteit en prijs goed

Een overzichtelijke winkel met groot assortiment.

Prima webshop die levert wat wordt beloofd

Ik heb alleen positieve ervaringen met Willie.nl. Ook uitstekende klantenservice ervaren bij foutje bij levering. Echt zeer tevreden!

Top shop!

Makkelijk navigeerbare site, veel en duidelijke informatie, ruim assortiment en discrete verzending. Top!

Superrrrrr

Mooie goedkope prijzen, kwaliteit

Netjes verzonden, en snel

Netjes en op tijd. Vriendelijke bezorger

Moeizaam

Contact gaat ontzettend moeizaam, telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord. Het annuleren van bestellingen is niet mogelijk, ik heb het product uiteindelijk thuis bezorgd gekregen en heb €7,25 moeten betalen om het weer terug te sturen. Bovendien was het doosje waar het product in zat beschadigd en zat er geen bon bij. Echt verspilling van mijn geld.

Fijne winkel snel geleverd

Toppers!

Snelle service, geen moeite met retour sturen! Top producten en een topwebsite!

Goede producten, goede prijzen, snelle verzending! Automatische spaarsysteem voor korting is ook leuk! Niks op aan te merken!

Duidelijk

Een zéér ruime keuze vóór elk wat wils,mooie producten én speeltjes,over denk wél wat je precies wilt kopen,want het zou jammer zijn áls het tegen valt,en dat je teleurgesteld bent. Onderzoek goed wellk product of speeltje je echt hebben wil ,en ga er dan vóór .

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT