goede service, goede producten

goede service, goede producten

Snelle discrete levering

Prima product en snel geleverd.

goed en snel

goed aanbod van sex artikelen en altijd snel geleverd en 24 uur per dag open goeie winkel mark en rachelle

Betrouwbaar, discreet en betaalbaar

Super.

Goed werkende producten waar je veel plezier en genot van kan hebben.

Snelle, goede levering!

Levering was snel, was ook makkelijk te bestellen. Producten kwamen goed aan, product was ook goede kwaliteit

Ging allemaal lekker vlot, ik vond het best een beetje eng om een toy te bestellen. Maar ging goed. En gelukkig lekker discreet geleverd. Meer vertel ik niet 'wink wink'

Gewoon goed

Snel geleverd en goed discreet

Gemiddeld goede ervaring

Helaas niet op de aangegeven avond bezorgd (ondanks extra voor betaald), maar dag later. Eerst een defect product, maar na contact met de klantenservice goed geholpen; gratis retour en enkele dagen later een werkend product. Deze doet het naar behoren en bevalt erg goed.

Een geweldig bedrijf met goede service!!!

Bijna niet te evenaren!

Heb alleen maar goede ervaringen.

Gewoon goed

Bestelling ondanks de drukte bij pakketbezorgers toch in 1 dag bezorgt

jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit gezien de prijs die hij kost dus zelf maar uit fiegelieren of uitzoeken dan slang pomp sluit slecht aan op buis koker .snelle levering is het enige positieve hiervan .

Super fijne service

Willie.nl heeft een hele goede en snelle service. Als je contact met ze opneemt, krijg je snel een reactie, kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Geweldige acties en spullen

Een goede winkel .met eerlijke prijzen. En goede producten

Jullie verkopen goed en mooie spullen van goeie kwaliteit.

Goede website, goede uitleg perfecte levering

Goede website, goede uitleg perfecte levering. Alles klopt . Erg tevreden !!

Prettig

Heb Willie al vaker gebruikt maar blijft erg prettig, alles wordt snel en discreet opgestuurd wat handig is voor als de buren of familieleden het pakketje in handen krijgen!

eindeloos, geweldig

mijn vriendin(en) hadden de ervaring ,en de rit van hun leven, en ze kunnen niet wachten, om zich ten overstaan van mij, volledig uit te leven

Makkelijk besteld, discreet verstuurd en goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede service, snelle verzending

Goeie producten voor een eerlijke prijs! Snelle discrete verzending. Niets mis mee!

Geweldig!!

Uitstekend spullen.

Alles zoals een webshop hoort te zijn

Winkelmand vullen, betalen. Twee dagen later (door de sneeuw) prima bezorgd en in de avond genoten. Zoals het hoort!

Product niet compleet

Product is zonder oplader geleverd. De doos was naar mijn mening ook al open geweest. Ik heb het idee dat het een showmodel of een terug gestuurd product is geweest. Op mijn vraag hierover werd gemaild dat als ik het niet vertrouwde, het product maar terug moest sturen. Dit op mijn kosten.

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT