Toppie

Het uitzoeken van het ruime aanbod producten is geweldig. De te bestellen producten worden zeer snel geleverd. Ik kan na diverse producten te hebben besteld geen negatieve punten vinden voor Willie.nl Ik zou zeggen doorgaan op deze manier.

Geweldige om van te genieten

Toen we Willie tegen kwamen waren wij niet meer te houden. Heerlijk genieten in een zoektocht van producten en prijs kwaliteit verhouding nog spannender om iets heerlijks te vinden. Willie mag geregeld aansluiten bij onze intieme momentjes.....

snelle en discrete levering

snelle en discrete levering van goed prdukten

Uitstekende klantenservice

Ze zijn duidelijk, snel en vriendelijke, word altijd netjes geholpen.

Willie is top

Goed product en snel geleverd

Super snelle service en leuke artikelen.

Zeer tevreden Jullie doen niet moeilijk met bestellingen als iets niet goed gaat Wordt daarna goed geregeld

Goed waar voor je geld

De adventkalender is t geld dubbel en dwars waard

Prima shop

Goede prijs en zeer goede helpdesk.

Top producten en top service

Zalig

Heel overzichtelijk, genoeg categorieën. Met gemak alles te vinden . Weet je het niet is er genoeg optie om te zoeken . Informatie duidelijk bij de producten. Alles aanwezig wat er moet zijn

Uitgebreide collectie met goede beschrijving van de producten.

Uitgebreide collectie met goede beschrijving van de producten. En natuurlijk de kortingen!

Verloren pakket

Pakket verloren bij de post.. Direct een nieuwe zending opgestuurd zonder gezeur. Helemaal top dus

Bestelling gedaan binnen 1 dag binnen Later bleek hij na gebruik van 1 keer al stuk. Gebeld en binnen 1 dag een nieuwe binnen Heel netjes opgelost Fijn zaken doen

Fantastic on-line shop

Fast delivery and discreet

Snelle services

Altijd goed

Bestel hier regelmatig en nooit problemen. Super winkel!

Normaal

Ik heb niets op te merken.

Tevreden klant

Goede artikelen en altijd goed geleverd. Tevreden klant!

Perfecte service

Defect artikel retour gestuurd binnen de garantie en nieuwe ontvangen.

Altijd de beste, snelste service

Top, niets op aan te merken.

My go-to toy shop

Breed aanbod. Ik vind altijd wat ik zoek en alles is altijd razendsnel bezorgd.

Snel besteld met bezorg adres optie en Zeer snel bezorgd

Het product snel gevonden Betaling was makkelijk Een andere bezorg optie was in een wip ingesteld ;-) En besteld Binnen een dag al bezorgd op de gewenste locatie

Beloof niet wat je niet waar kunt maken

Service: Helaas is de 'vandaag besteld morgen in huis' belofte niet gelukt, vervelend omdat ik er wel op had gerekend. Twee producten besteld, de een is fantastische en een leuke ervaring. De andere is compleet waardeloos, jammer want het is een prijzig product en hij werd juist aangeraden.

Zeer goed, snelle service, snelle levering

Zeer goede service. Snelle reactie als je een vraag hebt

22 Maziestraat A

Den Haag 2514 GT