Easy to order and arrived quickly via courier. Took it out the very next day and found it very straightforward to assemble and pack it up. It is excellent value for the price.

Score: 10

Products are fine and with grease quality. Produtos de boa qualidade.

Score: 10

goede afhandeling en perfect product

goede en snelle levering.Goed product dat volledig aan mijn verwachtingen voldoet

Niet zo blij

Ik heb een printer gekocht maar wat mee camera nee die vogel helder maar van mijn printer komen mijn foto’s donker dus ik snap het even niet

very good experience and excellent product.

Snelle service!

Deze mensen reageren snel op vragen via de e-mail. De antwoorden zijn duidelijk. De mensen zijn klantvriendelijk. Producten worden snel en netjes geleverd.

onlangs 4 tenten besteld; goede communicatie en snelle levering

eenvoudig bestellen.

vlug en goed geleverd.

Super Specialist PhotoRobot

Wij hebben via Benel de aanschaf gedaan van een tweetal 3D PhotoRobot oplossingen en zijn hierin uitstekend begeleid door Jan-Willem Pot. De installatie moet dan nog wel plaats gaan vinden, maar daar hebben we het volste vertrouwen in.

Zeek goed

Ik bestel al paar jaar nu bij hun 100%

Geweldig geholpen

Super bedrijf

Altijd snelle levering, betaling op factuur en indien er problemen zijn met de levering dan proberen ze dit ook zo snel als mogelijk op te lossen. Duidelijke website met een goed overzicht in de voorraad. Vriendelijke klantenservice.

Makkelijk bestelproces en een snelle levering.

Makkelijk bestelproces en een snelle levering. Ook de verzendkosten van 5 euro vond ik goed meevallen.

Pas 1x iets besteld en dat ging prima, kreeg mail met een track en trace nummer van hoelaat ze het pakketje kwamen afleveren en dat klopte ook! Daarbij zat er ook nog een zakje met extra onderdelen bij wat ik heel netjes vind!

Score: 10

Purchased photo hide, arrived much sooner than expected and works like a charm

Good products

Score: 7

Score: 10

Het bestelde artikel was niet in voorraad daarom werd er een alternatief geboden met een attentie. Paar dagen later had ik mijn bestelling in huis. Perfect afgehandeld. ??

Great

Excellent product

Score: 9

goede service

Score: 7

Not long enough to cover feet and tripod (190 cm). Complet airtight, therefore not for warm weather, summertime or the south

Score: 1

• Would you recommend us? No

Fast delivery, good communication.

Score: 9

Prima service en snelle levering

Score: 10

Great company! Correct, fast and reliable

Over Benel

Benel is jouw Europese groothandel voor foto, video, outdoor en optiek. Met 45+ merken, 5.000+ producten. MERKEN van Benel: FOTO & VIDEO: Aparo • Clayre & Eef • Deltec • DNP • Explorer Cases • Falcon Eyes • Foto360XL • Frameo • Ilford • Kenro • Linkstar • Marumi • Matin • Miops • Nest • Nielsen • Orangemonkie • Photorobot • Pixel • Pixel-Tech • Rolux • Sevenoak • Sirui • StudioKing • Superior • Tronix • Zep OUTDOOR, JACHT & AIRSOFT: AGM • Braun • Buteo Photo Gear • Byomic • Carson • Flir • Konus • Kowa • Luna Optics • Noblex • Outdoor Club • Sionyx • Stealth Gear • Vortex Optics