Niets op aan te merken. Prettige behandeling. Afspraken worden nagekomen

Kwalitatieve producten en een goede service

Was op zoek naar een goede red dot richtkijker met passende lensbescherming voor de airsoftsport. Bij Benel kocht ik de Vortex Crossfire (een zeer geprezen richtkijker) en een 3D-geprinte lensbescherming voor een goede prijs. Een week later getest en beide producten werken uitstekend! Ik ben er zeer tevreden over en raad deze combinatie ook anderen aan.

Goede en snelle service

Mooie en duidelijke webshop

Goede ervaringen....

lekker compact,makkelijk te bedienen ,alleen de totale mogelijk heden. zijn nog niet beschikbaar.

Geachte Mevr., Hr., ik heb reeds een collega en buurman verteld van de \folio 360, en zij waren ook enthousiast , wat het resultaat was. ik hoop dat U hier at aan heeft , met groet ,hans Mulder ,Goudsmid.

Top medewerking en perfecte hulp!

perfecte levering en perfecte uitleg goede opvolging !

Een webshop waar ik graag koop vanwege het assortiment en de prijs kwaliteit verhouding. Extra is de feedback van Jurgen bij vragen of problemen

Score: 10

This is my first purchase from Buteo Photo Gear. I haven't use Aquila Mark II yet (I have just received it) but thanks to the Buteo Photo Gear team for their quick response to all my questions.

Score: 10

Smoothe delivery, everything is fine

Ok

Score: 10

I've been using it for a month. everything is great. one downside - Velcro fastening of windows. it's loud. if you want to be silent and open a window it is very difficult to do so. all the rest great.

Easy fast and helpful Company

Score: 10

I am so happy with my photo hide :-)

Geweldig top service

Very well !!!!

Good

Score: 8

Mijn producten kwam te laat toe

Ik bestelde 3 achtergrondrollen voor een opdracht die ik had. Ik had op voorhand gevraagd of ik de goederen tijdig zou ontvangen en kreeg geen antwoord. Helaas kwamen de goederen te laat toe en heb ik ze niet kunnen gebruiken voor de opdracht die ik had. Dus dat was jammer.

It's a good hide. The only thing I would change it would be the height. I would prefer it a little lower, but it's ok.

Alles was prima!

Op tijd geleverd en prima materiaal.

Perfecte webshop

Complete webshop voor de (studio)fotograaf. Voor elk wat wils. Snelle en correcte levering. Al met al top service

Snelle levering en goede kwaliteit

Op de website heb ik het materiaal gevonden, besteld en binnen 3 werkdagen in goede orde ontvangen.

Great customer service

Emiel provided a friendly, timely and knowledgeable customer service working through a challenging problem

Topzaak. Mooie tent met grondzeil. Magazijn had verkeerde tent geleverd. Alles voor elkaar gemaakt en een extra camouflagenet gekregen twv �39,95. Of ik de tenten etc aanbeveel? Ik zeg doen!!

Correct

Levering perfect op tijd, goed verpakt.

Mooie producten, snelle service

Mooie producten, snelle service

Over Benel

Benel is jouw Europese groothandel voor foto, video, outdoor en optiek. Met 45+ merken, 5.000+ producten. MERKEN van Benel: FOTO & VIDEO: Aparo • Clayre & Eef • Deltec • DNP • Explorer Cases • Falcon Eyes • Foto360XL • Frameo • Ilford • Kenro • Linkstar • Marumi • Matin • Miops • Nest • Nielsen • Orangemonkie • Photorobot • Pixel • Pixel-Tech • Rolux • Sevenoak • Sirui • StudioKing • Superior • Tronix • Zep OUTDOOR, JACHT & AIRSOFT: AGM • Braun • Buteo Photo Gear • Byomic • Carson • Flir • Konus • Kowa • Luna Optics • Noblex • Outdoor Club • Sionyx • Stealth Gear • Vortex Optics