Sono un decano appassionato di wildlife documentary, ho sempre usato capanni pop up di altre aziende. Questa volta ho deciso di provare un prodotto della Buteo Photo Gear e devo dire che trattasi di articolo di alta qualit� attentamente pensato per chi si deve nascondere nella natura con attrezzature cinr fotografiche. Sono molto soddisfatto!

• Ci consiglieresti? Si

Goede prijs kwaliteit en top service

Heb verschillende statieven bij Benel aangeschaft. Prijs kwaliteit zijn uitstekend. Snelle levering. Ben erg tevreden over Benel!

Excellent service with very quick delivery to the UK.

oplossingsgericht

ze denken mee en haal er al jaren mijn DNP materiaal

uitstekende service

altijd goe geholpen met mijn flitsers

Vlotte en goede service

It is fantastic. I love the materials and the color of the surface.

Great stuff.

Score: 10

In France Center, on the edge of the forest with enhanced camouflage (branch, foam, leaf) to photographe deer...

Score: 9

Easy to carry and stack. simplicity yet wonderful

altijd heel correct

Een bedrijf, waar ik al jaren prettig zaken mee doe.

very good experience, friendly stuff

Score: 10

Maximum satisfaction, fast delivery, quality product (Buteo Aquila Mark II)

Score: 10

Everything worked fine, just as planned

Score: 10

een betrouwbare partner, al vele jaren.

het is belangrijk voor een ondernemer in onze branche om betrouwbare partners te hebben. Benel is al bijna mijn hele (foto)leven mijn leverancier. Goede prijzen goede afspraken, geen flauwekul verhalen.

snel en klantvriendelijk gericht

goede website en ook tel goed te bereiken en met meer dan voldoende kennis in huis voor de nodige vragen. voorraad was de afgelopen tijd wat minder maar we weten waar het door kwam en er werd altijd oplossend mee gedacht

top

top

tevreden

afspraken worden na gekomen en leveringen op tijd wanneer op voorraad

Ik zet geweldig omdat e service en de levering allemaal perfect is!

Top leverancier van professionele fotostudio-benodigdheden

Als je uit mijn fotostudio alles weg zou halen wat ik bij Benel gekocht heb, zou je alleen een camera, wat meubels en de koffiemachine overhouden. No-nonsense achtergronden, statieven, lampen en bevestigingsmaterialen: Benel levert het met een voelbaar persoonlijke service en tegen een héél scherpe prijs. Geen enkele reden om voor deze spullen ergens anders heen te gaan of voor een duurder merk te kiezen.

Snel, correct, duidelijk

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Bij vragen altijd snel antwoord. Groot aanbod producten.

Altijd correct en snelle verzending

Al jaren vaste klant en Altijd zeer tevreden. Snelle levering en goeie service!

TOP

Ben Blij met Angelo, fijne man ,helpt je perfect !!!! lost alles snel en goed op, denkt mee of dit wel voor jouw winkel

Over Benel

Benel is jouw Europese groothandel voor foto, video, outdoor en optiek. Met 45+ merken, 5.000+ producten. MERKEN van Benel: FOTO & VIDEO: Aparo • Clayre & Eef • Deltec • DNP • Explorer Cases • Falcon Eyes • Foto360XL • Frameo • Ilford • Kenro • Linkstar • Marumi • Matin • Miops • Nest • Nielsen • Orangemonkie • Photorobot • Pixel • Pixel-Tech • Rolux • Sevenoak • Sirui • StudioKing • Superior • Tronix • Zep OUTDOOR, JACHT & AIRSOFT: AGM • Braun • Buteo Photo Gear • Byomic • Carson • Flir • Konus • Kowa • Luna Optics • Noblex • Outdoor Club • Sionyx • Stealth Gear • Vortex Optics