Tr�s bon produit

superbe tente

Score: 9

Very satisfactory. Are very serious people.

Score: 10

Ordered goods arrived very quickly and everything I order was delivered. Bought Buteo Mark II Reed & Snoot/Lens cover Reed. Tried it yesterday for the first time. I had great success and got great pictures. What I'd recommend to do: lens side where the 2 main photo holes reside - make it with transparent fabric and add stickers - photographer can close the area he or she wants to be hidden and leave open the area where he or she wants to peak out.

very good

Score: 10

Das erste richtig tolle Zelt, super Verarbeitet! Klasse.

Heel behulpzaam

Ik heb ook al eerder een probleem weten op te lossen, door met een van de medewerkers van Benel te bellen. Ze nemen alle tijd voor je en zorgen ervoor dat je de goeie spullen in huis krijgt!

Excellent

Score: 10

snelle levering en goed advies

binnen een dag bestelling vaak in huis advies nodig dat krijg je ook snel en vakkundig

Very fast service. Helpful and quick response

Score: 10

Schnelle Lieferung. Gute Auskunft am Telefon.

Score: 9

Zo blij met mijn ringlamp!!

Na telefonisch overleg welke lamp ik in mijn salon zou moeten hebben en een goed advies kreeg, heb ik deze ringlamp besteld. Wat ben ik er blij mee, wat een sterke lamp. Ik kan er niet alleen mooie foto's mee maken maar het is ook mijn werklicht geworden. Ik ben erg fijn geholpen. Dank!

Super tevreden!

Alles helemaal in orde, snelle levering na het verzonden werd!

Goed contact, snelle service

1 maand wachten op betaalde bestelling

Ik wacht al een maand op het 2 de deel van mijn bestelling zonder enige informatie van Benel zelf.

Het product dat naar mij werd verzonden was geen nieuw product en bevatte duidelijke gebruikssporen.

Score: 4

Product zoals beschreven en snel ontvangen

Top bedrijf!

Goed bereikbaar met de telefoon en service. De producten zijn van goede kwaliteit. Bijna alles op voorraad! Duidelijke overzicht in de webwinkel.

Super tevreden

Kwa service en behulpzaamheid zeer uitstekend, deze mensen kennen hun vak en helpen je waar nodig.

Altijd correcte service,

Ben reeds jarenlang klant. Perfecte service, snel geleverd. Ook de technische afdeling zeer onderlegd en professioneel... Laten je nooit in de steek

Good product, fast delivery, resonable price.

Great service

Excellent

Score: 9

Bestelde spullen snel binnen. Maar verkeerde producten geleverd. Er zou geld teruggestort worden en juiste producten opgestuurd. Een belofte per mail. Tot op heden geen geld teruggestort en geen producten geleverd gekregen. Op mijn verzonden mail ook geen reactie. Inmiddels twee weken verstreken

Score: 2

helemaal perfect!

Ze hebben extra moeite gedaan om iets te bestellen dat niet meer in hun gamma zat en ook nergens nog online te vinden was in de aantallen die ik nodig had én dat zou geleverd worden voor mijn deadline. Via Benel is het dus wel gelukt, voldoende items en voor de deadline. Heel hard bedankt voor de vlotte samenwerking!

Over Benel

Benel is jouw Europese groothandel voor foto, video, outdoor en optiek. Met 45+ merken, 5.000+ producten. MERKEN van Benel: FOTO & VIDEO: Aparo • Clayre & Eef • Deltec • DNP • Explorer Cases • Falcon Eyes • Foto360XL • Frameo • Ilford • Kenro • Linkstar • Marumi • Matin • Miops • Nest • Nielsen • Orangemonkie • Photorobot • Pixel • Pixel-Tech • Rolux • Sevenoak • Sirui • StudioKing • Superior • Tronix • Zep OUTDOOR, JACHT & AIRSOFT: AGM • Braun • Buteo Photo Gear • Byomic • Carson • Flir • Konus • Kowa • Luna Optics • Noblex • Outdoor Club • Sionyx • Stealth Gear • Vortex Optics