Buena

• ¿Nos recomendarías?

Super service er was iets fout gegaan ik een mailtje naar Jurgen gestuurd binnen vijf minuten antwoord terug hij zou het opnieuw opsturen en storten de verzendkosten terug als compensatie dit hoor je toch niet vaak erg netjes bedankt Jurgen

Score: 9

Ik ben zeer tevreden over Schuiltent.nl

Score: 10

Vlotte communicatie en gerichte hulp.

Een bedrijf om aan te raden aan anderen!

Uitstekend geholpen

Ik ben heel goed geholpen en kreeg goede uitleg, ik kom regelmatig bij jullie. Alleen het assortiment in de winkel kan wat uitgebreider

everything perfect and very happy with the products.

Score: 10

Correcte en snelle afhandeling.

Score: 8

Alles word goed en korect geleverd

Ik word altijd met veel aandacht geholpen en geprobeerd om een probleem op te lossen.

Prettig contact en professioneel.

Uitstekend. Snelle service.

Excellent

Score: 10

Veel keuze en mooie kwaliteit

Reageerde snel op mijn vragen en bestellingen!

Snel, netjes, goede kwaliteit artikel

Al meerdere aankopen gedaan bij Benel, altijd tevreden, over zowel de materialen als de service! Fijn, betrouwbaar, vriendelijk bedrijf.

Snel geregeld..

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Perfecte service langer dan 15 jaar ,

Behulpzaam en probleem oplossend denken . Van mij krijg je als Sterfoto 5 sterren.

Mooie producten

Af en toe accessoires gekocht. Mooie producten tegen aantrekkelijke prijs.

Goede producten en snelle levering

Benel levert goede producten en heeft een snelle levering. Betrouwbare leverancier

Aanrader

Goede adviezen, goede kennis van het vak, goede kennis van de producten.

My experience with Buteo Photo Gear is very satisfactory

Score: 9

Atenci�n al cliente fant�stico, cualquier duda la atendieron muy bien y r�pido en minutos pr�cticamente ten�a sus mensajes de vuelta a mi pregunta

• ¿Nos recomendarías?

Ich habe das Tarnzelt Buteo Mark2 und jetzt den dazu passenden Boden. Es ist schon angenehm auf trockenem Untergrund zu sein. Bin mit dem Zelt soweit zufrieden bis auf die Tatsache das die Sicht�ffnungen ung�nstig angebracht sind. Auch w�re es gut den Lens snoot Cover f�r die rechte �ffnung herzustellen. Aber insgesamt wie gesagt zufrieden.

very efficient

very good

Very Good

Score: 8

Een bedrijf dat prima service verleent en waar ik een mooie trolley heb gekocht.

Over Benel

Benel is jouw Europese groothandel voor foto, video, outdoor en optiek. Met 45+ merken, 5.000+ producten. MERKEN van Benel: FOTO & VIDEO: Aparo • Clayre & Eef • Deltec • DNP • Explorer Cases • Falcon Eyes • Foto360XL • Frameo • Ilford • Kenro • Linkstar • Marumi • Matin • Miops • Nest • Nielsen • Orangemonkie • Photorobot • Pixel • Pixel-Tech • Rolux • Sevenoak • Sirui • StudioKing • Superior • Tronix • Zep OUTDOOR, JACHT & AIRSOFT: AGM • Braun • Buteo Photo Gear • Byomic • Carson • Flir • Konus • Kowa • Luna Optics • Noblex • Outdoor Club • Sionyx • Stealth Gear • Vortex Optics