prima service

verplicht veld? zou ik weglaten

Na bestellen snél geleverd!!!

Gewoon goed snel en correct

Snelle levering Top

Goede website en snelle ontvangst van het bestelde. Het kan voor mij niet beter. Bedankt en groetjes aan iedereen.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwalitei en snelle levering.

De bestelling is de volgende dag in huis.

Goede producten, snelle levering. Bedankt weer en tot een volgende keer.

Altijd de goedkoopste en snelste

Na -tig bestellingen kan ik zeggen dat ik nog nooit een negatieve ervaring heb gehad bij de OnLine-Drogist. Altijd een snelle en correcte levering van mijn bestelling. Een zeer tevreden klant!

Goede, effectieve dagcrème en heel snel verstuurd

Voor mijn huid met neiging tot eczeem en rosacea heb ik de La Roche Posay Toleriane Dermallergo crème besteld. Ik ben er heel tevreden over, de eczeem was al na enkele dagen veel rustiger en de roodheid is ook veel minder. De prijzen van De Online Drogist zijn net iets goedkoper dan andere verkopers van dit merk, en de verzending was heel snel. Ik zal zeker voortaan deze crème bij De Online Drogist kopen.

Ik raad De Online Drogist iedereen aan.

Altijd op tijd en correct afgehandeld.

Weinig aanbod

Weinig vervoer naar België voor beschikbare producten

Snel en voordelig

Voordelig product en zeer snel geleverd.

goede en snelle service

zie boven

Attent!

Ze herinnerden mij eraan dat ik de magnesiumtabletten bijna op had! Wat een service!!

Wanneer ik iets bestel wordt het meestal de volgende al bezorgd. Nooit klachten gehad, goede service.

efficiënt

Makkelijk vanuit huis te bestellen.

alles wordt correct uitgevoerd

ben al enkele jaren klant en alles wordt naar tevredenheid opgelost mocht er iets zijn wat zelden voorkomt. Keurig op tijd en goed verpakt, een aanrader!

Niet zo goed deze keer

Blijkbaar was er een probleem bij PostNL. Er werd aangegeven dat de bestelling was vertraagd. Vervolgens werd de bestelling niet bezorgd bij het aangegeven ophaalpunt. In de berichtgeving van PostNL kwamen in de loop van ca 3 dagen een aantal andere ophaalpunten langs. Uiteindelijk is de bestelling bezorgd op een ander ophaalpunt dan aangegeven, gelukkig wel in mijn woonplaats. Daar kostte het nog enige moeite om het pakket weer terug te vinden. De ervaringen met eerdere bestellingen waren steeds goed. ik hoop dat dit een incident is.

de ene dag besteld, de volgende dag aan huis bezorgd

geweldig

Een fijn bedrijf met een duidelijke website waar nadat je hebt besteld een snelle levering volgt. En mocht je ergens mee zitten dan is het na een belletje snel opgelost.Ik ben dik tevreden.

Prima levering!

!

Snelle bezorging

Prijzen goed en snelle levering!

Handig, makkelijk en snel.

Goed website. Makkelijk je gewenste product opzoeken en bestellen. Goedkoop en snelle bezorging.

assortiment en levering OK

assortiment en levering OK, prijs vergelijking loont.

503 Radarweg

Amsterdam 1043NZ