x

X

Kwaliteit

Snelle levering en goede prijsverhouding.

Al jaren bestel ik bij Online drogist, dit zegt genoeg.

Alles is netjes op tijd geleverd.

uitstekende bezorging

gewoon goed

zeer goed

Makkelijk te vinden op internet daarna goed en vlot geholpen en zeer diskreet

Goede service Een groot aanbod Snelle levering

OK

OK

Prima.

Heel snel in huis! aanbiedingen van goede merken, veel soorten producten. Misschien iets meer glutenvrije, suikervrije en biologische producten. Verpakking mag wat duurzamer. (Kleiner). Maar over het geheel prima.

Goede bezorging, duidelijke communicatie wanneer levertijd iets langer duurt. Veel keuze aan producten. Voor mij een betrouwbare webwinkel.

Houen zo

Vaak veel voordeliger dan anderen en een snelle service

Netjes, snel, betrauwbaar

We zijn dik tevreden met Online Drogist. Ze zijn netjes en betrouwbaar.

Positief

Snel voordelig ,prima

Fantastische service

Ik bestel regelmatig bij De Online Drogist. (bijna) altijd gaat dat helemaal perfect. Bij mijn laatste bestelling dus niet (vandaar de bijna). Een flesje handzeep had gelekt, een groot deel van de rest van de bestelling zat onder. Net voor de middag via Whatsapp contact opgenomen met de klantenservice, om te vragen hoe dit verder afgehandeld moet worden. Geen reactie. Ik dacht, men zal het wel druk hebben, ik probeer morgen nog wel een keer... ...Maar dat was niet nodig, dezelfde avond kreeg ik een bevestigingsmail dat de gesneuvelde producten opnieuw verzonden werden. Helemaal top! Het zou natuurlijk beter zijn geweest als men even een berichtje terug had gestuurd. Al was het alleen maar "Geen zorgen, gaan we regelen". Maar ondanks dat is het natuurlijk gewoon super dat een bedrijf zo snel en zonder gedoe zo'n probleempje oplost. Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, maar met service als dit weet je wel waar je voor betaald.

goede service

fijne producten van kwaliteit en vlotte verzending!

Goede service. Ik kreeg een kortingscode en na bestelling kon ik de artikelen snel halen bij mijn pick-up point.

Erg blij mee

Altijd snel en netjes bezorgd Vaak de volgende dag al.

Goed prima optijd.

Prima.

De leveringen zijn goed en snel.

Is uitstekend

Snel en correct

Heel tevreden met de bestelling.

De bestelling is prima verpakt en snel geleverd.

Voldoet aan de verwachting

Besteld en geleverd zoals aangegeven

Top! Snelle levering.

Tevreden!

Prima verzending en verpakking

Het pakket werd op tijd beleverd en is goed aangekomen. Ook fijn dat het achteraf kon worden betaald.

Snelle en goede nette levering

503 Radarweg

Amsterdam 1043NZ