Zeer behulpzaam en informerend

De medewerkers zijn zeer meedenkend, houden je heel netjes en duidelijk op de hoogte..door een tip zijn we geslaagd voor een accomodatie om met 4 honden een weekendje weg te kunnen gaan.

Goed geholpen

Onze vorige ervaring met boeken via Dogs Included was prima! Daarom ook nu weer via jullie geboekt en ook nog hetzelfde vakantiehuis als de eerste keer. Moet het toch wel goed bevallen? Zeker tevreden over alles. Eén opmerking: huis geboekt en er blijkt dan nog de nodige verplichte kosten van zo'n 30% bij te komen. Dat hebben we wel gelezen en gezien, maar stop dat nu gewoon in een totale huurprijs. Het MOET immers sowieso betaald worden. Een totaalprijs geeft een veel beter (en in een oogopslag eerlijker) beeld bij het boeken.

Redelijk

Ik heb 24 augustus een restbedrag van 14 euro betaald maar kan nog steeds niet mijn reisdocumenten printen boeking nummer is 1mfg6j4y Nederweert moppe door

• Kennis & Vakmanschap

Geweldig geregeld en zeer goede informatie.

Een heel fijn huisje vooral als je met twee honden bent zoals wij zijn tuin mooi afgeschermd. Met lekker veel privacy. Je zit overal lekker dicht bij.

Goede ervaringen met dogsincluded

Makkelijk boeken en snelle antwoorden op vragen etc.

• Kennis & Vakmanschap

Er is een heel groot aanbod aan woningen waar honden groot of klein welkom zijn.

Duidelijk en overzichtelijk

Goede tips

Goede zoekfunctie, snelle reactie

Uitermate handige zoekfunctie met heldere communicatie. Snelle responsetijd.

• Kennis & Vakmanschap

makkelijk zoeken in de aangeboden vakantie woningen

Het was weer in 30 minuten gevonden wat wij zochten. Nu naar het lauwrensmeer in 2025

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

geweldig

makkelijk, eenvoudig te vinden, goed geïnformeerd. En wat ook belangrijk is, de juiste keuzemogelijkheden voor mensen met honden.

Altijd goed omschreven

De honden staan op de 1e plek . En de voorzieningen zijn top

• Communicatie N.v.t.

Betrouwbare organisatie

Dit is 3e keer dat we via Dogsincluded boeken. Site is overzichtelijk en er wordt snel gereageerd. Eerste 2 boekingen waren zoals beschreven op de site. De boeking op de camping waar nu naar toe gaan, is gebaseerd op onze ervaring van onze boeking in 2021. Toen hebben we dezelfde stacaravan op deze camping ook geboekt. Camping is wat wij zoeken, de caravan is prima en de omgeving is mooi. Ook zeer belangrijk voor ons: de camping en Oostenrijk maar ook Slovenië en Italië (noord) zijn hondvriendelijk. Een laatste pré voor ons is dat er een heerlijk mooi rondje van ca 1,5 uur te wandelen is met de hond, direct vanaf de camping.

• Kennis & Vakmanschap

Alle accommodaties onder handbereik!

Ik maak al jaren gebruik van DogsIncluded, en ben er erg tevreden over!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Zeer vlot kunnen reserveren.

Na enig scepticisme na de overname van DogsIncluded (wij hadden net een reis geboekt toen de site plat lag wegens faillissement) toch opnieuw gekozen owv eerdere goede ervaringen met DogsIncluded. Tot hiertoe alles zeer vlot en correct verlopen. Hopelijk terug een succes.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat jullie zo'n helder overzicht hebben

D'n Souff is al oud maar wil nog steeds graag met ons mee, en als voormalig hotel- en bungalowbeheerder weet ik dat een hond extra schoonmaak met zich meebrengt en dat, in het kader van kostenbesparing of andere afwegingen, niet elke logiesverlener blij wordt van één of meerdere honden. Uit ervaring weet ik dat ook niet alle baasjes hun honden erg hotelklaar hebben opgevoed. Jullie site bespaarde me veel frustratie en teleurstellingen en de after-sales/nazorg (al spreek ik Frans en gaan we eigenlijk gewoon naar mijn ouders in Italië met een paar tussenstops) vind ik echt bijzonder en leuk. Ook de duidelijkheid over regels voor en over honden in een accommodatie, de nabijheid van hondvriendelijke restaurants (die van ons blijft lekker op de kamer maar toch) en de dichtsbijzijnde dierenarts vind ik echt heel bijzonder. Al helemaal vanwege ons oude kereltje dat weliswaar denkt dat hij nog steeds een heeeel klein puppy is maar eigenlijk een 5 kilo te zware oude man is. Dank daarvoor,

Geweldige service

Geweldige Service van dogsincluded. Heerlijk samen met je trouwste maatjes op vakantie. Het boekingsgemak en dat je zeker weet dat de hoeveelheid hondjes mee mogen op vakantie is super. Heb je een huisje of hotel gevonden waarbij het aantal honden direct goedgekeurd is zoekt dogsincluded het voor je uit. Wij zijn enorm goed op de hoogte gehouden over het afwachten van goedkeuring van de huiseigenaar.

Alles vlug geregeld,

Gemakkelijk gevonden na ingeven in Google, Hotel honden toegelaten in De Panne, duidelijke website met vele mogelijke zoekopties.

• Kennis & Vakmanschap

Het concept is heel fijn. Alleen zoeken in een aanbod waar honden zijn toegestaan. Dat gaat al jaren heel prettig. Alleen vorig jaar twee keer iets minder (maar dat zal met specifieke omstandigheden in Denemarken te maken hebben gehad).

het was oke

het was oke

• Kennis & Vakmanschap

Veel keuze,veel uitleg en snel om te boeken.

Was allemaal heel duidelijk ,ook welke dagen /weken vrij waren. Duidelijk en snel kunnen boeken zonder duizende pagina’s te moeten openen of te zoeken. Vlotte betaling ….alles super vlot

geweldig

Website is overzichtelijk en duidelijk. Fijn dat we op deze manier met onze honden op vakantie kunnen. We kijken er echt naar uit

Super makkelijk boeken

Veel gezocht op diverse sites en oarken. Allemaal lastig en omslachtig. Dogs included is de enige diet wat ibteresseert hoe de honden heten en hoe oud ze zijn. Super dus

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Reservering ging vlot en makkelijk

Mijn reservering verliep erg makkelijk, alles was duidelijk en binnen een paar minuten geregeld. Heel fijn om op deze manier een vakantie te boeken

• Kennis & Vakmanschap

Snel en goede informatie over de omgeving en praktische zaken.

goede communicatie

Het heeft even geduurd vooraleer we te horen kregen of er een 2de hond mee kon. Maar jullie hielden ons zo ongeveer om de 2 dagen op de hoogte tot vandaag het verlossende berichtje kwam dat Rasko en Quito alle twee welkom zijn. Jullie gaven ook suggesties voor moest dit toch niet kunnen doorgaan. Dit is op zich wel handig, echter waren er heel locaties die niet aan onze verwachtingen voldeden, een afgesloten tuin is nl. voor ons echt wel nodig. Alle geselecteerde, oorspronkelijke, filters overnemen zou een groot pluspunt zijn.

Kennemerplein 6-14

2011 MJ Haarlem

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)