3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mee met de trends

Bij problemen geen verhoor. Had een exemplaar die stuk is wat we toch jammer vinden op amper 11 stuks aankoop

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en leuke spullen....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Wij zullen blijven bestellen als de betreffende site waar jullie als leverancier ook verkopen aan de particulieren ook wij de bestellingen binnen krijgen. Alleen helaas tegen een hele lage prijs. De artikelen zijn een aanvulling aan ons assortiment., dit moet alleen wel haalbaar zijn.

Heel erg jammer dat het assortiment waar de klanten ook verkopen van Menga Trading (met de naam DIELAY B.V.) wordt aangeboden door deze leverancier op een zeer grote site aan particulieren ?? Met helaas ook heel veel negatieve beoordelingen? 204 negatieve beoordelingen van de 700 beoordelingen. De afnemers moeten op deze site het heel voordelig aanbieden, zodat de prijzen niet meer gelijk staan aan de waarde van het artikel. Erg jammer en waarschijnlijk krijgt men minder inkomsten van de afnemers die ook op deze site willen verkopen. Misschien een verandering om juist (de grote klanten) de afnemers stimuleren om de artikelen te kunnen verkopen en dat Menga tading niet rechtstreeks aan particulieren verkoop. Onze mening : is dt dan nog een groothandel ?

4 étoiles: bon service, bien traité

Pluspunten

snelle service, klopt er iets niet wordt het meteen opgelost. vriendelijk personeel.leuke spullen.

de site is duidelijk, in de winkel moet ik goed rond kijken ,want niet alles is geprijsd, maar altijd personeel aanwezig.

Pluspunten

Eerste keer,snelle levering,update van bestelling prima

Pluspunten

mooi vernieuwd bedrijf met een mooi nieuw pand nemen altijd de tijd voor een klant met inladen van de spullen word er meteen geholpen

mooie en steeds mooiere producten in je bedrijf zien te krijgen dan zullen wij die zeker bij je komen kopen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, kwalitatief goede producten tegen aantrekkelijke prijzen.

Pluspunten

Ich bin sehr zufrieden

Pluspunten

Supersnelle service! Thank you!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede website

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Producten die ik heb besteld en binnen heb gekregen zijn goed.

Communicatie. Zolang alles goed gaat is het een prima bedrijf maar als er iets fout gaat in de bestelling moet je er zelf achteraan blijven gaan (mailen/bellen).

Pluspunten

Hee mooie producten en supersnelle levering !!!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

First time buying and will definitely purchase again good products and speedy delivery

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik had 10 handtassen besteld, maar door dat de handtassen allemaal in een doos werden gepropt (teveel voor 1 doos) waren de zakken nogal gedeukt. Bij 1 tas staan de handvaten afgedrukt op de zak en herstelt zich niet

Pluspunten

Duidelijke website en makkelijk in gebruik.

Dit was mijn 1e keer. Tevreden over de bestelling, mooie producten. Helaas 1 oorbel kapot binnen gekomen en niet meer te maken. Hoop dat dit eenmalig was. Verder 0 verbeterpunten.

Pluspunten

leuke spullen en snelle levering

Pluspunten

Snelle levering en goed contact.

4 stars: good service, well treated

Positive

Excellent stock, speedy delivery. No complaints at all. Thank you!

Dragonder 5

5554 GM Valkenswaard