3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes verpakt

Bestelling voor 15.00, volgende dag bezorgd klopt niet...duurde een week! Ups status vertelde gisteren te bezorgen....Na voor nix te hebben gewacht kwamen ze doodleuk vandaag.....1 dag later. Jammer, kostte me een extra vrije dag en veel gezeur. Jammer dat de bestelling ook niet helemaal klopte. Prijs kwaliteit is goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering compleet gemakkelijk bestellen geen verzendkosten

soms is de kwaliteit enigszins minder dan verwacht, maar de prijs is dan ook laag. onvoldoende info bij een aantal producten (diameter, lengte, wel/niet nikkelvrij)

Pluspunten

Snel en duidelijk! kwalitatief goed spul tegen een eerlijke prijs! koop graag ook weer in 2015! fijne jaarwisseling allemaal!

Niets!

Pluspunten

Snelle levering, groot assortiment

Pluspunten

Snelle levering!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle nette levering!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle vriendelijke service

producten die ik online bestelde waren niet leverbaar terwijl mensen erop rekenden. Ik kon dus ook niet leveren.. daarnaast zien producten er online vaak anders uit. goudkleurig is vaak veel te geel in het echt. rose is veel te oranje. wellicht kunnen er echtere foto's online.

Pluspunten

Super snelle levering, zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Snelle levering en.goede kwaliteit

Geen

Pluspunten

Kwaliteit van de sieraden vond ik bovenverwachting! Snelle levering en goede service, was wat vergeten te bestellen vlak na bijn bestelling maar na vriendelijk telefonisch contact te hebben gehad is het keurig opgelost. Ook fijn is de factuur bij levering met de foto's erop van de bestelling dat maakt het heel makkelijk om te prijzen!

Iets meer informatie over de producten zou fijn zijn. Hoe zien de portemonnee's en tassen er van binnen uit.

Pluspunten

Zeer snelle levering!!! Netjes verpakt!! Leuke artikelen aan fijne prijzen... Snelle en vriendelijke conmunicatie

De juwelenafwerking is niet altijd wat het moet zijn.

Pluspunten

Prijzen niet op de verpakkingen

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

prima bedrijf

gewoon door gaan en eerlijk handel doen zoals jullie nu al doen niks veranderen.

Pluspunten

Iets meer detail over de artikelen Foto's mogen wat groter, of mogelijkheid tot inzoomen.

Pluspunten

Snelle levering en top producten tegen goede prijs

Pluspunten

Snelle levering ,goedkoop en goede kwaliteit.

Pluspunten

Dat er gelijk gemaild word als er iets van de bestelling later komt( dus nabestelling)

Pluspunten

Snelle levering en prima verpakt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

-snelle levering -snelle reactie op klacht met kleine tegemoetkoming

-prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding, product is te duur. -Ik heb vervangende artikelen ontvangen voor artikelen die niet leverbaar zijn, de vervangende artikelen zou ik nooit besteld hebben (armbandjes met pistolen) -ondanks dat ik de kleine tegemoetkoming waardeer, ik zal dan eerst weer een bestelling moeten doen en aangezien ik nu een slechte ervaring heb met de producten die geleverd zijn weet ik niet of ik in de toekomst nog zal bestellen.

Dragonder 5

5554 GM Valkenswaard