2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

beter inpakken want de "bustes" waren allemaal beschadigd.

Pluspunten

Snelle levering en veel artikelen. Geen minimum qua afnemen wat ik erg fijn vind

De foto's zijn slecht van kwaliteit waardoor je niet het product goed en gedetailleerd kunt bekijken. Hier moet echt aandacht aan besteed worden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Levering vrij goed en snel.

Krijg geen reactie via mail. (D-C17.6) Ketting is aan de linkerkant stuk (kwaliteit valt ook erg tegen) (N1100-002 silver) In het tweede ringetje van de ketting zijn 2 diamantjes eruit. (A-B9.7 ibiza) 1 oorbel is stuk en is afgebroken van de hanger/sluiting.

Pluspunten

Toevoegen van items na de bestelling. Vrijwel altijd correcte en snelle levering na betaling.

Sneller reageren op de e-mail. Ik ben zelf nl. meestal niet tussen de openingstijden in de gelegenheid om naar jullie te bellen.

Pluspunten

Snelle levering en overzichtelijke factuur,dik tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en gunstig geprijsd

Jammer dat er zonder overleg een ander artikel ( presentatie materiaal) is gestuurd. Past nl niet bij bestaande collectie. Aanbod lijkt ook iets minder te zijn ( qua diverse formaten)

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering.

Betaling met Bancontact/mrCash mogelijk maken voor een nog snellere betaling vanuit België.

Pluspunten

Goede kwaliteit qua spullen en snelle service voor af te leveren.. Voor mooie prijzen! Ga zo door ik kom vaker spullen bestellen

Pluspunten

Snelle levering Vriendelijke correcte afhandeling. Ik had een paar produkten niet bij de bestelling en dat werd direct in orde gemaakt.

Het duurde even voordat mijn mail werd beantwoord over het missen van de produkten. Heb nog een keer gemaild omdat ik dacht dat de mail niet was aangekomen.

Pluspunten

Leuk assortiment

Minimale order mag wat mij betreft iets omlaag zodat je af en toe als startende odernemer ook wat makkelijker iets na kunt bestellen. Jammer dat als je op vrijdag iets besteld, ups dat niet leverd op zaterdag

Pluspunten

snelle levering, producten zoals op foto en omschrijving

Pluspunten

Super snelle levering

Pluspunten

snelle keurige levering goede afhandeling bij klachten

Pluspunten

De leveringen gaan keurig op tijd en worden snel uitgevoerd.

Pluspunten

Artikelen zijn van goed/ mooi materiaal gemaakt. De foto's in de webwinkel zijn duidelijk en komen overeen met de werkelijkheid. Er is veel keuze en alles is overzichtelijk geordend. De levering is op tijd en alles is goed verpakt.

Het zou prettig zijn als bij de poncho's de afmetingen zouden staan. Evenals bij de kettingen de afmeting van de hanger. Je kunt namelijk niet altijd aan de hand van de foto zien hoe groot een hanger aan een ketting (of oorbel) is. Verder ben ik al heel lang op zoek naar leuke zilveren (kinder) oorbellen en kinderringetjes van zilver. Hebben jullie toevallig nog plannen om dit in de toekomst te gaan aanbieden in jullie webwinkel?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ruime keuze, scherp geprijst, snelle afhandeling, overzichtelijke site.

Bij partij aanbiedingen (telefonisch contact/e-mail contact) correcte info geven. Er kunnen er misschien wel 4 van dezelfde kleur/soort bijzitten??

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

- Snelle levering - Mooie producten - Goede service

Bij het openmaken van de bestelling miste er 2 producten en 2 producten waren niet goed. Ook zat er een product bij wat ik niet besteld had. Na gebeld te hebben en goed geholpen te zijn werden er nieuwe producten opgestuurd. Top service. Alleen erg jammer dat er weer een verkeerd product in zat en ik nu alweer moet bellen omdat ik nog steeds een product dus niet heb ontvangen... Graag alles beter controleren of alles klopt en of alles nog wel heel is!! Ook kloppen sommige foto's niet op de shop met de kleuren.

Pluspunten

Snel in huis en goede service

Pluspunten

Gratis verzenden blijft top! Hele snelle levering super!

Geen

Pluspunten

Snelle levering! Goede service bij een 'inpakfoutje' en leuke spullen.

Soms zijn de foto's niet helemaal duidelijk en dan valt het product (vooral bij sjaals) anders uit dan verwacht. Bij armbandjes zou er wat vaker en maat bij kunnen staan. Voor vollere dames is dat van belang.

Pluspunten

Snelle levering, goede producten

Wanneer een product defect is, liever een vervangend product dan een tegoed in het account. En nog vaker nieuwe producten toevoegen!

Pluspunten

Snelle afhandeling en zeer goed verpakt!!

Niets!! Was prima in orde

Pluspunten

Super snelle levering

Pluspunten

Snelle levering en super klantvriendelijk. En lossen problemen super goed op

Dragonder 5

5554 GM Valkenswaard