Pluspunten

Netjes ingepakt Snelle levering

Het zou handig zijn dat de artikelnummers van de website ook terug te vinden zijn op de bestelde producten. Ik had nu redelijk wat sjaals besteld, maar het controleren maakt het lastig zonder artikelnummers. De plaatjes op de pakbon zijn op zich een goed idee, maar helaas erg klein om dit goed te kunnen bekijken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle bezorging

reacties duren vaak te lang en onvoldoende bij vragen krijg ik meerdere malen krijg ik als antwoord kijk maar op onze site de laatste tijd zijn de engelenroepers van slechte kwaliteit krijg telkens mensen terug dat de hangers loslaten met als gevolg dat men de bollen verliest!!!!

Pluspunten

Groot assortiment - snelle service - goed verpakt - ook aan de telefoon perfect als je hulp nodig hebt

Zou ik niet weten prima zo!

Pluspunten

Snelle levering en duidelijk overzicht van de bestel gegevens, gewoon weg top

minimale bestelling van 50 zou lager kunnen voor kleinbedrijfjes....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ruime keuze Snelle levering Goede klantenservice Mooie items Makkelijk te bestellen Als iets is vergeten in de bestelling word dit meteen opgelost

Meer richten op trends (doen jullie al wel alleen kan dit wat sneller) Uitbreiding naar kleding? Betere foto's (look foto's) zodat je ook ziet hoe het staat. Beter oog op inpak service (word soms wat vergeten)

Pluspunten

Zoals gevraagd en is geleverd.

Pluspunten

Snel en goed mooie verpakt goede kwalitiet

Mis de 13 cijfers ean nummer hierdoor moet je dat zelf laten maken

Pluspunten

snelle levering goede klachtenafhandeling

Pluspunten

Hele mooie producten, snelle levering

Vaak fouten in de bestelling, verkeerde artikelen. Wanneer een bepaalde artikel niet op voorraad is word er iets anders gestuurd, heb dan liever een telefoontje

Pluspunten

Goedbedrijf,snelle levering en vriendelijk personeel

Showroom kan iets netter

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel en netjes

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

au point de vue des elastique loom aucun problème pour les montre homme les montres mal emballée meme une sans emballage et une dont l'écran est decollé

emballage des montres sont a revoir car le produit est sensible meme si l'emballage de la caisse est bien protégé

Pluspunten

Ik had een paar schoenen besteld waar een spijker door de zool stak. Na een telefoontje had ik de volgende dag een ander paar in huis. Erg netjes!

Pluspunten

Goede groothandel. Snelle levering en nette oplossingen. Aanrader!

Pluspunten

Overzichtelijke site! Prettig het aantal stuks in voorraad van een artikel te kunnen zien.

Iets meer productuitleg bij de informatie. Bijv. Materiaal waarvan het gemaakt is.

Pluspunten

alle spullen beter na kijken voordat ze naar de klant gaan

Pluspunten

Geen! Super service! Snelle levering! Niks aan veranderen!

Pluspunten

- behulpzame medewerkers - snelle service - bereid om net wat extra's te doen - fijn dat artikelen vooraf bekeken kunnen worden - goed bereikbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veelzijdig assortiment, snelle levering.

Info meer uitbreiden, dit voorkomt dat relaties artikelen bestellen waar ze bij ontvangst dan toch niet tevreden zijn en vervolgens de arikelen terugsturen. Dus meer foto's van eenzelfde product ( met name bij tassen), bij sjaals ook afmetingen en materiaalbeschrijving. Bij retourzendingen relatie bevestigen dat pakket retour is ontvangen.

Pluspunten

Pluspunten

Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Snelle levering, nette producten, goed verpakt, nette prijs/kwaliteit verhouding.

Meer info per artikel, zoals maten, materiaal, ed. Lager minimum bestel bedrag, dat is zeker prettig als je een klein of opstartend bedrijf en/of webshop hebt.

Pluspunten

bestelling komt op tijd binnen

ik heb 1 keer mee gemaakt dat ik wel drie keer moest bellen voor een klacht voor als daar echt wat aan gedaan werd, misschien dat zoiets wat vlotter kan worden verwerkt

Dragonder 5

5554 GM Valkenswaard