Heerlijke koffie thuis met uitstekende service

Leverancier van goede koffie. Makkelijke website om te bestellen. Bestelling worden prompt afgeleverd. Ruime keuze qua bonen, intensiteit en smaak. Daarnaast is de prijs ook nog eens netjes. Kortom goede koffie via uitstekende service.

Heerlijke koffie en altijd op tijd bezorgd! TOP

Veel keuze in de bonen

Zeer positief

Heerlijke koffie en snelle levering. Alleen de vervoerder blijft het voor de deur zetten ondanks dat DPD herhaaldelijk vraagt naar een plaats. Die geef ik dan aan maar helaas.

Perfetto

Altijd lekkere koffie.

Snel, betrouwbaar, gemakkelijk en kwalitatief hoogwaardig.

Ik heb in het verleden veel verschillende soorten koffie geprobeerd, van verschillende winkels en webshops. Sinds ik hier de koffie heb geprobeerd wil ik niet meer anders. Er is nu ook een (relatief) nieuwe bij gekomen; Santo Stefano. Dat is naar mijn mening echt wel een aanrader. Tot de volgende keer maar weer!

Heel fijn hoe snel het bezorgd wordt en de persoonlijke boodschap in het pakketje is erg leuk en uniek.

Zeer fijne partij om koffiebonen en onderhoudsproducten te bestellen

Heerlijke koffie en altijd goede levering. snel en goed.

Prima service en heel goede koffie

Prima service altijd de andere dag geleverd kwaliteit en keuze is ruim voldoende aanwezig keurig verpakt vaak met persoonlijke briefje van Simon.

Ervaring en levering prima.

Tijdig incl. attentie en persoonlijke boodschap.

Zeer tevreden!

Bestel hier al jaren. Wordt altijd snel en netjes geleverd. Wij gebruiken de Ultimo. Een krachtige koffie zonder bittere nasmaak

Snelle levering, keurig verpakt, goede kwaliteit bonen en persoonlijke attentie

Heerlijke koffie en wordt verstuurd met een persoonlijke tintje

Heerlijke koffiebonen en goede betaalbare schoonmaakmiddelen voor mijn Jura. Daarnaast is het ontvangen van het pakket altijd een verrassing om te openen door de persoonlijke touch.

Prima service en goed product

Lekkere koffie en snelle levering

Uitstekende onderneming met goede producten

Nagenoeg vanaf de start van de onderneming kopen wij onze koffiebonen.

Zoals altijd uitstekend.

Zxzx

Attente leverancier

Zeer goede leverancier.

uitstekende koffie en uitstekende service

uitstekende koffie en uitstekende service

Heerlijke koffie In de juiste machine

Correct bezorging en de blocnote en altijd een verrassing er bij Nu koekjes en vaak Milka chocola en een en dat ik zo vriendelijk en kan ik waarderen een persoonlijk boodschap op het bloknootje

goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering.

Beste koffie

Goede kwaliteit koffie , altijd een persoonlijke bedankje

Fantastische koffie!

Als je lekkere koffie wilt drinken, bestel het dan hier! Levering is snel en goed en er zit altijd een kleine (lekkere) verrassing bij de bestelling. Een aanrader!!

Lekkere koffie, snelle service

Echte koffiebeleving

Al vele jaren trouwe klant , altijd 100% tevreden

Niets veranderen zou ik zeggen

Super service en correct levering

Top top top heerlijke koffie

Lekkere koffie.

Lekker bakkie. Goede en snelle service

Rijksweg 41

6581 ED Malden

088 – 333 44 23

Over Caffe Duo

Caffè Duo: Vind de Perfecte Boon voor Uw Kopje Koffie Net zoals in het beroemde koffieparadijs Italië, beginnen steeds meer mensen in Nederland het belang van een goed kopje koffie of espresso te erkennen. De basis van zo'n perfect kopje koffie? Dat zijn zonder twijfel kwalitatief hoogwaardige koffiebonen. Maar waar vindt u die? Het antwoord is eenvoudiger dan u denkt: Caffè Duo biedt u de mogelijkheid om precies die kwaliteit in huis te halen die u zoekt, tegen een scherpe prijs. Waarom Kiezen voor Koffiebonen van Caffè Duo? De zoektocht naar de perfecte koffiebonen kan soms voelen als een eindeloze missie. Caffè Duo biedt u toegang tot een bijna grote selectie van bonen uit verschillende landen, met diverse smaakprofielen. Of u nu op zoek bent naar een lichte, fruitige boon voor uw ochtendkoffie of een donkere, intense espresso om uw dag mee af te sluiten, bij Caffè Duo vindt u het allemaal. De voordelen van Caffè Duo Keuzevrijheid: Een ongeëvenaarde variëteit aan koffiebonen, direct beschikbaar met slechts een paar muisklikken. Kwaliteit: De koffiebonen van Caffè Duo zijn van zeer hoge kwaliteit, vergelijkbaar met wat u in Italië zou vinden. Gemak: U hoeft de deur niet uit. Uw favoriete koffiebonen worden direct aan uw deur geleverd. Hoe vindt u de beste koffiebonen online? Bij het online bestellen van koffiebonen is het belangrijk om op enkele zaken te letten. Lees altijd de beschrijvingen van de bonen zorgvuldig door en let op de herkomst, de branding en het smaakprofiel. Beoordelingen van andere klanten kunnen u ook een goed beeld geven van de kwaliteit en smaak. En vergeet niet, de beste koffiebonen zijn de bonen die perfect passen bij uw persoonlijke smaakvoorkeur.