Top kwaliteit!

Anna diva heeft hele mooie bh’s en bikini’s voor vrouwen met grote borsten. Het fijne is dat ze advies geven welke maat je nodig hebt en daardoor snel de juiste maat setjes in huis hebt! Het is een beetje aan de dure kant maar je krijgt er dan ook wel echt kwaliteit voor terug dus ik raad iedereen aan om bij Anna Diva te bestellen!

Ik kom en/of bestel mijn lingerie al jaren alleen bij Annadiva. De service is super met heel goed advies en de kwaliteit van hun merken zijn fantastisch. En met lastige maten moet je zeker bij hun zijn.

SUPER!

Ik ben heel tevreden over Annadiva. De levering altijd netjes. En als iets niet naar wens is, helpt de klantenservice heel prettig. Ook snelle retourafhandeling. Erg fijn dat je niet wekenlang op je geld hoeft te wachten. Ga zo door, ik blijf zeker bestellen!

Super mooie lingerie, goede kwaliteit

Mooie lingerie, snelle levering en service

Super geholpen in de winkel! Mooie bhs ook. Nalevering van een ander kleurtje via de site ging ook prima. Alleen kreeg ik wel vaak een mail dat er nog iets in mijn winkelmand stond, als ik dan keek, stond er niets in.

Ondanks dat ze mij de verkeerde maat hebben gestuurd heeft Annadiva mij de porto niet vergoed.

Ondanks de fout gemaakt door de leverancier waardoor ze de verkeerde maat hebben geleverd, hebben ze mijn portokosten niet vergoed toen ik het product terugstuurde. Aangezien er geen antwoordnummer is voor retour is het kopen bij deze leverancier niet klantvriendelijk.

Snel geleverd. Goede prijs en keurig verpakt en bezorgd.

Goede service, mooi product

Mijn bv werd netjes ingepakt en netjes verstuurd.

Na telefonisch contact wat besteld. Erg behulpzaam en ben er erg blij mee. Kwaliteit is erg goed.

Zorgvuldig en snel!

Het pakket was mooi ingepakt, de levertijd was zoals gezegd, de retourzending was snel verwerkt. Kortom: Super, ik bestel hier weer!

Mooi, snel en betaalbaar

Veel keuze voor grotere cupmaten. Keuze uit veel merken en prijsklassen, zo is er voor ieder een ruime keus.

Erg behulpzaam

Maar moet wel zeggen de maatvoering is altijd wel moeilijk

Maattabel

Voor een body de opmeet instructie met maattabel gevolgd, resultaat was veels te groot. Hou vast aan je bekende maten.

Fijne service

Fijne winkel en snelle levering

Zit goed en mooi

Past perfect en elegant

Het bestellen via de website gaat makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De bestelde bh voldoet geheel aan de verwachting.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ga zo door! Veel keus in het assortiment en goede kwaliteit.

Helemaal perfect!

Het badpak was precies wat ik voor ogen had, het zit als gegoten!

Niet goed

Ik ben niet tevreden, bh's kopen is het moeilijkste wat er is, zeker bij een maatje meer. Bh zat bij het passen prima, nou, dan denk je ok, ik hou de bh, na een dag van trekken, cup goed doen, heb ik weeral spijt, want hij zit voor geen meter. Jammer! Wilt natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

Klantvriendelijk en gemakkelijk

Zeer prettige ervaring, zowel in de winkel als online. BH's in de exclusievere maten zijn altijd voorradig. Waar je in de winkel goed geholpen wordt met persoonlijk advies, heb je online een goede afhandeling van de bestelling. Helaas was 1 van de bestelde artikelen niet op voorraad, werd direct in mindering gebracht op de factuur, en ik werd op de hoogte gebracht via een mail.

Komen afspraken wel na maar vaak te laat.

Jammer dat ze zich niet aan de belofte levertijden houden. Ander nadeel vind ik, is dat mij retour de kosten voor de klant zijn.zeker bij bh' s is het lastig omdat de modelen soms anders uitpakken en er een andere maat besteld moet worden.

Perfect geholpen door Fatima.

Deze winkel (Utrechtsestraat, Amsterdam) heeft ontzettend veel keus, en daarbij word je heel rustig en professioneel geholpen door de verkoopsters. Fatima was top, en zorgde ervoor dat de maten die niet in huis waren heel snel geleverd werden via de webshop.

Lingerie besteld

Lingerie besteld en is optijd gekomen

8 Australielaan

Den bosch 5232BB