Geweldige service, mooie collectie

De bestelde artikelen werden snel en keurig verzonden. Prachtige kwaliteit. De retour werd ook snel verwerkt.

Prachtige items

Snelle bezorgservice. De items waren netjes ingepakt en zien er prachtig uit!

Annadiva

I’ve been here a few times and ordered online. It’s a great experience overall. The staff are so experienced and professional. It feels like you are with a trusted friend or relative and they are helping you to find the best options. Their selection is high quality and beautiful. It’s good to note that they have a wide range of sizes so it’s a great place for people with fuller busts and more particular support needs.

Super mooie set van Marie Jo

Blij met mijn mooie set van MarieJo, en dat jullie groter van dan 85. Gauw weer kijken

Goede service en kundige advies

Kwaliteit en comfort zijn waargemaakt.

Het is even wachten op de levering, maar als het binnenkomt is het alsof je een cadeautje uitpakt. En de inhoud blijkt te voldoen aan de verwachtingen, namelijk kwaliteit en comfort!

De medewerkster in de winkel was super aardig deskundig en liet de keuze helemaal vrij aan mij met veel respect. ( in Nijmegen)

Uiterst bekwaam!

Prettige en vriendelijke ontvangst en afhandeling!

Betrouwbaar en kwaliteit producten goed.

Snelle levering, wordt telkens op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Diverse merken en kwalitatief zeer goede producten en pasvormen. Ben zeer tevreden.

Niet doen wat beloofd is

Op de website staat levering in 2-5 dagen. Dit duurde in totaal 7-8 Bij afleveren waren wij op vakantie. Super Annadiva

Mooie collectie

Annadiva heeft al mijn favoriete merken. Ze zijn wel prijzig. Een grotere maat vraagt nu eenmaal om goede kwaliteit en het oog wil ook wat. Ik wacht daarom meestal op de sale. Dat vermindert de keuze soms wel wat. Service is prima. Retouren gaat makkelijk maar jammer dat dit niet gratis kan (gezien de prijzen van de producten)

Eindelijk leuke bikini met grotere cupmaat!

Ik heb altijd moeite met bikini’s vinden omdat ik een grotere cup heb dan gemiddeld en dan vond ik of hele brede omvang bikini’s of te kleine cups. Bij Annadiva hebben ze alle maten. En ook leuke kleuren en patronen, voor jong en oud! Toen ik de bikini’s ontving zaten ze meteen goed en het is een fijne kwaliteit. Ik ben heel blij dat ik dit merk heb gevonden! Geen stress meer om eindelijk een passende bikini te vinden.

Super fijn en snel

Vanuit het buitenland een prachtige Marie Jo BH gekocht. Zelf niet goed opgelet en de foutieve versie gekozen. Het ruilen zal Ongetwijfeld goed gaan!

Service, ruime keuze en super-pasvorm, daar wordt ik echt heel gelukkig van!

Inmiddels al heel wat jaren blij met Anna-diva zowel online als in de echte winkel. Zeer klantvriendelijk met een ruime keuze en het zit gewoon zo lekker !!!

De volgende dag bezorgt en zeer tevreden.

Heb een badpak van Freya active gekocht. Een sportief badpak met een echte sportbeha erin. Super

Goede webshop, breed assortiment, tevreden klant.

Mooi materiaal en snel geleverd. Ondanks dat een maat cup F werd geleverd terwijl ik E had aangevinkt. Nadeel: de hygiënische strip inleg is moelijk te verwijderen. DE LIJMRESTEN zitten op de stof en krijg het -tot nu toe- niet weg.

Top BH’s

Goede hulp eerder al in winkel gehad qua maat. Uiteindelijk online besteld en ze zitten perfect! Ben er heel blij mee

Snelle levering en goede service.

Bikini en short van Prima Donna gekocht. Uitstekende pasvorm en zeer goede kwaliteit! Snelle levering, keurig verpakt. Ben er blij mee.

Geweldig assortiment, ook voor een grotere cupmaat

Al met regelmaat iets bij Annadiva besteld van lingerie en badkleding tot nachtkleding. Er staat per product een duidelijke omschrijving en als je twijfelt over de juiste maat kun je gebruik maken van de maattabellen òf gewoon contact opnemen en word je uitstekend verder geholpen. Mocht je dan toch nog iets in huis krijgen wat je minder goed bevalt dan kun je het ook erg eenvoudig retourneren. Het betaalde bedrag staat dan erg snel weer op je rekening. Kortom; ik ben een erg tevreden klant en blijf gewoon terugkomen.

Snel, mooi, professionel

Snelle levering, mooie producten, zeer tevreden!

Snelle levering, mooie producten

Snel geleverd, netjes verpakt en kwaliteit.

Met liefde ontvangen bestelling

Mooi verpakt, alle papieren om eventueel retour te zenden (niet nodig) maat klopt gewoon. Levering (als het op voorraad is) snel. Ga zeker vaker bestellen.

Mooie bh

Nette verpakte levering, had wel gedacht dat de levering sneller zou zijn

Snel geleverd, product precies wat ik had gehoopt

8 Australielaan

Den bosch 5232BB