Snel, mooi, professionel

Snelle levering, mooie producten, zeer tevreden!

Snelle levering, mooie producten

Snel geleverd, netjes verpakt en kwaliteit.

Met liefde ontvangen bestelling

Mooi verpakt, alle papieren om eventueel retour te zenden (niet nodig) maat klopt gewoon. Levering (als het op voorraad is) snel. Ga zeker vaker bestellen.

Mooie bh

Nette verpakte levering, had wel gedacht dat de levering sneller zou zijn

Snel geleverd, product precies wat ik had gehoopt

Geweldige lingerie en badkleding!

Fantastische kwaliteit lingerie en Badmode. Goede en snelle service!

Het duurde wel even voordat ik mijn bestelling kreeg. Het broekje was niet op voorraad. Misschien hadden ze dat even mee kunnen geven. Verder top. Netjes verpakt. Zag er super uit.

Mooie lingerie en badkleding winkel!

Annadiva heeft een mooie collectie badkleding en lingerie. De producten zijn van goede merken en hebben een goede kwaliteit. Eerder deze zomer heb ik er een mooi BH besteld en zojuist een prachtig badpak en een bikini. Ik ben heel erg enthousiast over deze winkel. Wel is de lening ietsje langzaam (weekje), verwerking van retour juist weer heel snel. Verder alleen maar positief over deze fijne webwinkel.

Uitstekende service en mooie badpakken

Heb een heel mooi badpak gekocht. Ben er heel blij mee, vooral omdat het altijd lastig is als je een grotere cupmaat nodig hebt. Wordt ook snel bezorgd. Eventuele retourzending ook heel simpel

Snelle levering en bij retour snel je geld terug. Mooie en goede kwaliteit producten.

Opnieuw top!

Al regelmatig bestellingen geplaatst en iedere keer weer blij!! Het is elke keer weer een kadootje: vol zorg verpakt, snel thuisbezorgd en de producten zijn mooi en van goede kwaliteit. Ik doener jaren mee! Voor iemand die een hekel heeft aan ondergoed “shoppen” is dit perfect. Tot de volgende bestelling

Fijne mensen die echt met je mee kijken en goed advies geven. Goede producten in heel veel verschillende maten, ook de moeilijke maten.

Mooie collectie snelle levering

Mooie bh in de sale hèèl blij mee

Goede ervaring

Mijn bestelling was snel binnen! Alles is goed gegaan. Ik zou er weer een bestelling plaatsen.

Doet wat het beloofd, snelle levering, goede kwaliteit Duidelijk

Alles naar wens

Bestelling is makkelijk te plaatsen. Goed online advies. Levering duurde enige dagen, maar dat was aangegeven. BH paste mooi en is naar wens.

Altijd keurig netjes ingepakt ,op tijd en vriendelijk..

Mooie site ,snel geleverd en mooie spullen.

snel geleverd

Het artikel was snel geleverd, fijn dat er korting op was.

Uit muntend

Heel blij met mijn lingerie setjes voor mij niets anders dan annadivia

Uitstekende kwaliteit en service

Prachtig luxe lingerie van goede kwaliteit en netjes verpakt.

Mooie bh

Mooie bh , op tijd ontvangen . Goede service

Alle soorten en maten zijn beschikbaar. Levering is super snel en mocht het niet passen is retourneren super makkelijk. Super blij dat ik eindelijk een site heb gevonden voor grotere cup maten.

Goed gedaan Annadiva

Annadiva houdt zich aan haar woord en bezorgt op de aangegeven tijd. De artikelen zijn keurig verpakt en voldoen aan mijn wensen.

Blij met Anndiva

Makkelijk zoeken op de website, . Snelle levering, keurig ingepakt.

Zit heel goed precies de goede maat

8 Australielaan

Den bosch 5232BB