Verrassend eigen merk voordelig en goed !

Kreeg een mail voor mij een nieuwe website met mooi en betaalbaar lingerie , daar graag gebruik van gemaakt en helemaal te vreden ermee !

Fijne website. Snelle service. Goed ingepakt. Ruime keuze in soorten en maten.

De sport BH werd snel geleverd en fijn dat ze ruime maatrange op voorraad hebben.

Top service, goede kwaliteit!

Snel en deskundig geholpen door de dames van Annadiva! Zij hebben er vanaf nu een klant bij!

Snelle en mooi verpakte levering!

Geweldig.

Altijd heel tevreden, als ik iets bestel.

Mooie producten

Dit was mijn eerste ervaring met Annadivia. Mooie producten op de website, snelle levering en makkelijk retourneren. Ga er nu zeker vaker kijken!

Fijne shopervaring. Duidelijke communicatie qua levering. Producten van goede kwaliteit. Ook het retourbeleid is top, je retouren zijn erg snel verwerkt daar kunnen andere webshops nog wat van leren.

Ben een heel tevreden klant van Anna Diva

Anna Diva heeft prachtige lingerie heel veel keuze en ook deze zomer weer geweldige badmode heb voor deze zomer weer een hele leuke bikini gekocht die geweldig staat en een perfecte pasvorm heeft

Fijne webshop met groot aanbod in mijn maat (80G)

Mooie collectie lingerie voor de grotere cupmaten. Ook een van de weinigen die voedingsbhs hebben in mijn maat. Levering is netjes en redelijk snel. Bij het terugsturen moet je wel zelf de verzendkosten betalen (vind ik prima). Ik vind het wel verwarrend dat bij de merken freya en fantasie alleen de UK maten vermeldt staan. Hierdoor heb ik vaker moeten bestellen en retourneren dan wenselijk is.

Goed en snel ontvangen

Altijd mooi verpakt heb ik mijn sportbh ontvangen, mooie kleur, maar helaas niet de maat die ik besteld had, dus teruggestuurd helaas

Geweldig snel en goed verzorgd

De bestelling was zoals beloofd binnen 1 dag binnen. Mooi en netjes ingepakt, super verzorgd.

Eind goed al goed!

Na een ietwat langzame start, de bestelling had nl nogal watvertraging en ik kreeg...géén track&tracé helaas. Maar na telefonisch contact kwam er schot in de zaak. Daarna snel geregeld, artikel was niet wat ik verwachtte retourneren ging voorspoedig, geld retour was ook snel. Kortom goede ervaring. Binnenkort wil ik graag in de winkel mijn keus maken beter voor mij!!

Mooie en goede kwaliteit lingerie

Zelf ben ik werkzaam geweest in de luxere grote maten lingerie. Bij AnnaDiva vind ik alles terug. Mooie kwaliteit, stevige BH’s maar ook goede corrigerende lingerie. Bij vragen wordt je vriendelijk geholpen.

Fijne website, goede producten, snelle levering

De website van Annadiva zit erg prettig in elkaar, de aangeboden producten zijn zeer goed en de levering was snel en correct.

Top bedrijf

Met bestellen altijd de dag daarop binnen of het moet niet op voorraad zijn. Telefonisch helpen ze je ook echt heel goed en netjes Top bedrijf

Ik hoor niets over mijn retour

Bezorging perfect. Ik hoor alleen niets over mijn retour gestuurde producten.

Prachtige bikini’s

Heel blij met m’n nieuwe bikini van Annadiva. De levertijd was wel wat langer, maar dan heb je ook goede kwaliteit voor een prima prijs. Blij mee!

Goede sevice

Nog geen ervaring de 1e keer hier iets besteld

Top grholpen

Super aardig persoon! Ben blij met mijn aankoop.

Veel keuze, uitstekende snelle service.

De service bij Annadiva is top. Zowel in de winkel als online. Er is genoeg keuze , ook voor de wat grotere maat. Ik shop hier graag!

Goede service en ook snel met leveren.

Ben echt tevreden over de service En goede kwaliteit van badkleding .

Verkeerde maat geleverd

Ik draag hetzelfde merk en dezelfde maat al jaren, de bh bevalt mij prima. De goede maat besteld maar de verkeerde maat geleverd, 3 maten groter. Ik vind een bestelling terugsturen vervelend en €7,95 verzendkosten betalen.

Slecht

Je krijgt andere maat toegestuurd dan besteld. Ook een bikini voor iemand anders.

Prettig online en in winkel

Online het een en ander besteld. Na ontvangst wat vragen via de klantenservice gesteld en advies gekregen. Na de tweede bestelling er alsnog mee naar de winkel in Den Bosch gegaan, voor het 'pasadvies' en het regelen van de retouren. Als je ze terugstuurt zijn de verzendkosten voor jezelf. Voor mij kwam het goed uit om even langs te gaan. In de winkel heel fijn geholpen...en ook daar nog een leuke set van de nieuwe collectie gescoord. Een prettige winkel online en in de winkel Den Bosch.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB