Prachtige lingerie

Tot nu toe twee lingerie setjes gekocht en beide keren ben ik heel tevreden. Mooie pasvorm en staat mooi.

Na lang wachten verkeerd artikel ontvangen.

Na lang wachten verkeerd artikel ontvangen.

Prachtig badpak

Snel verzonden Perfect

Snel geleverd en kwaliteit bikini’s

Hele fijne webshop, snel geleverd en super mooie bikini’s! Ik vond het zelf alleen wat lastig met de maten. Er zit soms een groot verschil tussen.

Ik heb niks ontvangen!

Mijn pakket is omgewisseld. Er zat een andere bikini in mijn pakket. Ik heb met jullie medewerker gesproken en die gaf aan dat ik meteen terug moest sturen. Zij heeft retourlabel aangemaakt waar ik heen kon sturen. Vanaf toen niks meer gehoord. En ik ga maandag op vakantie. Hopelijk niet zonder bikini Ik heb al 2 mails verstuurd maar geen reactie

Zeker voor de grotere cupmaat, een echte aanrader

Bestel altijd mijn bikini’s bij Annadiva. Heb een grote cupmaat (G of H) en ik slaag altijd. Niet altijd direct. Het retourneren gaat makkelijk, het geld wordt direct op je rekening gestort. Ik vind Annadiva qua service en aanbod een van de beste webwinkels! Zeker een echte aanrader!

Service van hoogwaardige kwaliteit

Winkel in utrectsestraat geweest om te retourneren. Daar zeer fijn geholpen en geadviseerd. Ga hier zeker een keer terugkomen!! Gr. Jolanda

Ik ben tevreden, leuke sale en snelle levering. Precies wat ik had besteld,en netjes ingepakt.

Slechte service

Ik heb een bikini top maat 90E besteld. Ontvang maat 90F. Op mijn vraag of ze mij de juiste maat kunnen sturen krijg ik een heel verhaal over UK maten, op de website staat gewoon EU. Ik kan retourneren op mijn eigen kosten. Slecht!

goede ervaring

beha zit goed. mooie kwaliteit.

Is helemaal goed

Mijn bestelling is conform de tijd bezorgd, en netjes ingepakt!

Geweldig product

Geweldige bikini's zitten heel goed ik raad ze iedereen aan .

De bikini is mooi maar wat een gedoe

In eerste instantie had ik een prachtige bikini besteld voor mijn vakantie. Ik had deze ruim op tijd besteld. Echter kreeg ik na een aantal werkdagen nog steeds geen bevestiging dat het verstuurd was. Nadat ik zelf er achter aan ging door hun te bellen, hoorde ik (toen pas) dat het broekje niet meer beschikbaar was en dat ik een nieuwe bikini moest bestellen. Raar want ik had alles besteld met het idee dat het op voorraad was, het stond namelijk nergens aangegeven dat dit niet meer kon. Uiteindelijk met behulp van een medewerker aan de telefoon een nieuwe bikini besteld. Toen ik deze binnen had was de hygiene plak strip helemaal vast gelijmd aan het broekje waardoor ik deze meerdere keren met de hand moest wassen om het eraf te krijgen. Het lijm bleef er op zitten en gaf een erg plakkerig gevoel. Ik heb het toen met sticker verwijderaar weggehaald. Dat lijkt me niet ideaal maar dit was serieus het enige wat werkte. Kortom: niet de bikini ontvangen die ik wou, ik moest hier zelf achter aan gaan en uiteindelijk was de hygiene strip zo vast gelijmd dat alleen sticker verwijderaar kon helpen.

Bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op 29-07 ondanks het bericht. Ik heb dat gelijk aangegeven bij DHL die de klacht in behandeling heeft genomen en aangaf dat Annadiva contact met mij op zou nemen. Ik heb daar nog niets van gehoord. Wel mijn geld weg maar geen bestelling ontvangen. Ik hoop komende week iets te horen. Ik weet zeker dat het aan DHL ligt aangezien zij heel beroerd leveren bij ons in de wijk of bestellingen gewoon op de stoep leggen. Deze negatieve review is daarom niet voor Annadiva al hoop ik wel dat er komende week contact met mij wordt opgenomen.

Fijn bedrijf, goede feedback, mooi product

Als je geen standaard bh maat hebt kun je bij Anna diva toch een mooie bh of bikini vinden. Goede ervaring met de klantenservice!!

Geweldige zaak.

Prachtige artikelen, top kwaliteit.!!!! SUPER.......

Goede be-en afhandeling

Abusievelijk verkeerde maat opgegeven, artikel teruggestuurd (jammer dat geen ruilprocedure mogelijk is) geld dezelfde dag teruggestort gekregen, correcte maat besteld, opnieuw betaald en tijdig ontvangen. Dus goede be- en afhandeling, weliswaar met €4,95 extra kosten, maar toch !

Annadiva is De ontdekking voor mij

Ik ben 4 jaar geleden verhuist van Huizen NH naar Gelderland en moest een helaas een nieuwe lingerie winkel vinden. Door online bij Annadiva een BH te bestellen heb ik in Nijmegen de Annadiva winkel ontdekt! Echt super , mooie collectie en fantastisch geholpen door de medewerkers daar! Wat een ontdekking! Ik ga , nu pas, op 64 jarige leeftijd met plezier lingerie kopen ! Beter laat dan nooit ! Dank voor jullie fantastische service. Vriendelijke groet, Annie Schiks

Altijd goede service!

Altijd fijn om hier wat te bestellen. Erg blij als mijn mooie setje wordt thuisbezorgd.

Prachtige badpakken

Prachtige badpakken en veel keuze, uitstekende service. Als een badpak niet bevalt/past een retour gestuurd wordt, is binnen enkele dagen het aankoopbedrag teruggestuurd. Maakt online kopen een stuk gemakkelijker.

Discreet

Eén van de moeilijkste producten voor een vrouw om te kopen is een BH. Om dat digitaal te doen maakt het extra gecompliceerd. Bij AnnaDiva is de keuze groot, mooi en zorgvuldig ingepakt verstuurd.

Uitstekende klantenservice

Mooie producten en goed bereikbare klantenservice. Denken met je mee over goede oplossingen.

Snelle service alles netjes verpakt

De bestelling was goed te volgen is snel geleverd! Keurig verpakt. Goede kwaliteit

Snelle levering, goede service en kwaliteit en ervaren medewerkers op de klantenservice die nog met je meedenken als je belt wanneer levering niet goed is gegaan. Lotte van de klantenservice je bent een topper zoals jij moeten er meer zijn.

frustrating

I chose 2 bras and both came in the wrong size. The website only has the option to choose a European size so I did, one bra came sized but from a UK standard size, the other with a 4 cup difference (chosen 65K - got 65O). Even though it was the store's mistake, I still had to pay for shipping.

• Would you recommend us? No

8 Australielaan