Een ster is al teveel

Ik bestel hier echt nooit weer! Ik heb nog nooit zo’n slechte webwinkel meegemaakt. Mijn verhaal is te lang om te delen. Maar als je een klacht hebt, dan heb je echt een probleem. Anna Diva helpt je in ieder geval niet!

Snel en correct afgehandeld

Retourzending was makkelijk en duidelijke communicatie. Snel en correct afgehandeld

Prima webshop, snel en zorgvuldig verpakt geleverd

Mooi product en snel en zorgvuldig verpakt geleverd.

Goede en snelle service bij de bestellingen én retouren.

Goede service en mooie producten.

Mooie bikini zit perfect

Na thuis alles te hebben opgemeten, een bikini besteld. Deze werd snel geleverd, was mooi ingepakt! en zit perfect. Ik ben er heel blij mee! De volgende keer bestel ik zeker weer wat bij Annadiva!!

Perfecte pasvorm! De maat klopt zeker & vast en de bikini is van hoogwaardige kwaliteit! Ik heb zeer grote borsten (F) & het was een intense zoektocht om mooie betaalbare lingerie/bikini’s te vinden. Ik ben alvast een vaste klant geworden bij Annadiva!

Aankoop met zorg en liefde ingepakt en verzonden, fantastisch!

Mooie kwaliteit en snelle levering. Ik bestel spoedig wederom een product bij Annadiva.

Klantvriendelijk

Ik heb online een bh en slip besteld in een mooie kleur,maar de bh was een maat te groot,ben naar de winkel in Amsterdam geweest,daar verschillende setjes gepast,maar kon toch niet slagen.Ze hebben het ontvangst genomen.Na 2dagen had het geld weer op mijn rekening. Goed gedaan

Prima webshop, super tevreden.

Niet altijd zo gelukkig met jullie vervoerder. Afgelopen keer heeft DHL netjes aangebeld en pakketje afgegeven. De keer van de bestelling daarvoor was het pakketje gewoon bij de garagedeur neergelegd terwijl ik thuis was en de auto door de straat zag rijden! Dacht eerst ze rijden te ver en komen terug en bellen dan aan. Nee hoor, niet aangebeld, gewoon neergelegd, bestelling van meer dan 80 euro!

Goede service en mooie badkleding

Service is uitstekend. Mooie bikini's maar heb nog niet de goede maat kunnen vinden. Momenteel is er nog een bestelling onderweg en ik hoop dat er dan een bikini bij zit die goed past. Mooie merken

Mooie kwaliteit

Ik heb 2 badpakken besteld bij annadiva en wow wow wow ze zaten als gegoten, super mooi Ik ben een gelukkig mens met mijn mooie badpakken met heldere zonnige kleuren, ook 1 retour gedaan en ook dat was heel makkelijk om te doen. Ik zeg top, ga hier zeker vaker kopen. Bedankt annadiva

Top, alles goed geregeld

Mooie collectie en zowel het bestellen en retourneren is goed geregeld.

Heel goed!

Makkelijk om spullen te retourneren. Mooie kwaliteit en veel keuze voor grotere cupmaten!

Fijne prettige webwinkel

Toch zul je moeten weten welke bh goed bij je past. En is het passen in de winkel aan te raden. Weet je exact welk merk en maat bij je past, dan kun je uitstekend shoppen op de site van Annadiva. Je spullen krijg je keurig in een mooie doos thuisgestuurd en is het een waar cadeau om uit te pakken.

Duidelijke site en snelle bezorging!

Prima. Mooie producten en een ruime aanbod!

Voor het eerst iets besteld. En een goeie ervaring met het bedrijf bieden zeer mooie en een ruime aanbod,producten aan. Helaas was bij mijn de maat niet goed maar daar kan Annadiva niets aandoen. Nu ik mijn juiste maat heb gevonden bestel ik zeker vaker een keer in de toekomst!

Goede keus, kwaliteit en service

De etalage van de winkel op de Utrechtsestraat in Amsterdam ziet er altijd smaakvol uit en nodigt uit om naar binnen te gaan. De collectie en uitstraling van de winkel maakt je "hebberig" naar meer. Personeel is prettig in de omgang zonder opdringerig te zijn. Je krijgt de kans om rustig te kijken en te passen en geven goed advies.

Naar lang zoeken nu eindelijk een mooie bikini gevonden had er 2 besteld en 1 gehouden, de maten kloppen en pasvorm precies goed . Ga zeker vaker hier bestellen. Toppie !!

Super. Alles gaat zoals je wenst

Snelle levering en gemakkelijk wanneer je iets retourneert. Duidelijke site!

Mooie bikini

Super mooie bikini in mooie kleuren en zachte stof. Broekje zit mooi aansluitend. Bovenstukje zit mooi. Enige nadeel is dat steeds de sluiting op De rug los schiet bij de kleinste beweging. En dat mag toch niet voor dat geld! Nu maar vast genaaid waardoor aan en uit doen een dingetjes is.

Snelle levering / goed aanbod

Zoals gezegd snelle levering. Keurig verpakt met oog voor het kledingstuk! Fijn dat zij flink aanbod hebben van grotere maten.

Had er 2 bestel 1 zat echt perfect heel blij mee andere was mooi allen zat niet zoals wilde

Goede, snelle en prima verzorgde levering

Pakket werd snel op DHL afhaalpunt geleverd en kwam in keurige staat aan. De badkleding zelf ook mooi verpakt in extra papieren omslag. Badkleding van goede kwaliteit en wat niet goed paste teruggestuurd. Communicatie rondom retourzending duidelijk en ook bedrag snel retourgestort. Kortom goede service

Mijn bestellingen worden altijd snel verzonden en komen altijd netjes verpakt aan! De keuze is reuze bij AnnaDiva !!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB