Altijd uitstekend

Hele fijne winkel. Netjes verpakt. Duidelijk wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Kortom heel goed

Hele goede service

Online bh besteld . Ik ging op vakantie dus wilde het snel hebben. Volgende dag in de ochtend gebeld met klantenservice. Alles werd direct nagekeken en met mij gedeeld. Ze zou zorgen dat de volgende dag bij mij zou zijn . En idd die dag om 16.00 werd het geleverd . top!

Mijn ervaring met Annadiva is goed Bestellingen kom mooi op tijd

Prima-Donna is het voor mij!!

Draag prima-Donna al jaren naar tevredenheid! Mooie pasvorm. Belangrijk voor de bovenkleding. Ik wil voorlopig niet anders.

Comfortabel en mooi ook

Fijn om een beha te dragen die je niet voelt omdat die zo lekker zit. Ben er erg blij mee, ook met de kleur.

Fantastisch!

Hele mooie kwaliteit materialen, goede opruiming, leuke acties en heel klantvriendelijk! Top!!!

Probleem met bestelling goed opgelost

Heb vaker besteld vanwege de kwaliteit. Er was nu een probleem met mijn bestelling, maar dat hebben ze heel goed opgelost. Kan deze shop zeker aanraden!

In de winkel zeer vriendelijk en kundig geholpen. Het artikel dat niet voorradig was, is kostenloos opgestuurd en was een paar dagen later al in huis.

Keurig verpakt, uitstekende kwaliteit

Correcte verwerking, snelle service

Prima verwerking van mijn bestelling en snel geleverd, prima service

Fijne website en snelle levering!

Ik heb al meerdere malen iets besteld bij Anna Diva. Ik vind het een fijne webshop omdat ik graag een bikini met cupmaat draag en zij deze hebben. Ik heb dus al meerdere mooie bikini's gescoord. Bestellingen worden snel en netjes verpakt, geleverd. Deze website is een aanrader!

Top product!

Een top product besteld, snel geleverd. Kortom een prima ervaring:)

Snelle service en geweldig assortiment

De bestelling is snel en correct binnen. Het assortiment lingerie, badkleding en sportkleding is geweldig. Ik kijk graag uit naar de emails die ik van annadiva ontvang.

Fijn geholpen

Het was een fijne ervaring bij Annadiva in Den Bosch. Snelle en nette levering van een besteld product.

Jarenlang goede ervaring!

Ik bestel hier al jaren.m, nog nooit problemen gehad. .Ze hebben een groot assortiment en leveren snel. Super fijn als je een niet zo gangbare maat hebt en niet in de buurt van hun winkel woont. Klein minpuntje vind ik dat je retour voor eigen kosten is, een BH zit al snel niet helemaal goed of je twijfelt tussen twee maten. Daarnaast baal ik er een beetje ervan dat ik je bij elke bestelling opnieuw ingeschreven wordt voor de nieuwsbrief, die ik niet wil ontvangen.

Vertrouwd shoppen

Overzichtelijke site, duidelijk uitleg bij gekozen item, gemakkelijk zoeken. Producten keurig verpakt. Een bedankkaartje erbij met een groet

Mooie collectie

Snel en prettig

Gemakkelijk en snel

Makkelijke site , snelle levering en artikel is precies zoals het beschreven stond. Heel blij mee.

Voor mij is er geen betere winkel

Zo’n fijne website en zo aardig personeel! Echt een aanrader

Helaas waren de BH's die ik besteld niet de juiste voor mij. Ik heb ze retour gestuurd en het is allemaal heel netjes en vlot afgehandeld. Echt top services!!

Perfecte service!

Mooie lingerie, perfect passend, wordt per mail op de hoogte gehouden als een artikel later geleverd wordt. Geweldige setjes, kortom een aanrader!

Perfect!

Mooie website, ruime keuze, snelle verzending en goede klantenservice!

Prettige winkel met de juiste service!

Fijn winkelen bij Anna Diva. Zowel in de winkel zelf waar je relaxed wordt geholpen als online shoppen . Goede webshop vanwaaruit je jouw keuze gemakkelijk kunt maken en bestellen.

De artikelen worden heel netjes ingepakt naar je gestuurd. Is er een artikel uitverkocht, wordt je daarover geinformeerd en heb je heel snel je betaling terug

Vriendelijk personeel, snelle bezorging

Drie bh’s online besteld, twee retour via de winkel. Snelle levering, netjes verpakt en in de winkel allervriendelijkst geholpen.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB