FANTASTISCH

Goede, overzichtelijke en uitgebreide site. Bij vragen erg snelle reactie, binnen 1 uur. Duidelijke communicatie over vertraagde levering. Ik ben enorm tevreden!

Vlotte levering

De levering was vlot en zonder problemen. De kwaliteit van de bh prima, alleen moet ik er zelf nog even wennen. Het zit minder comfortabel dan ik had verwacht, hoewel de bh op zich van prima kwaliteit is.

Geweldig.

K heb een favoriet bh merk en onlangs heb ik twee stuks besteld bij Annadiva. Keurig aangekomen, juiste maat en helemaal blij mee. Hiervoor bestelde ik een bikini en die bleef nogal lang weg. Ik ben toen keurig op de hoogte gehouden met informatie en excuses dat dit artikel zo lang onderweg was. Dat vind ik super netjes, meestal hoor je dan niets totdat je er zelf achteraan gaat. Ik houd ervan als een bedrijf je nog als klant ziet en niet nummer zoveel. Dus Annadiva ga zo door !!!!

Zoals altijd prima!

Alles goed verlopen, snel ontvangen.

Szybka obsługa, dobry kontakt, pomoc w dobraniu odpowiedniego rozmiaru.

Zamówiłam kilka rzeczy, ale niestety wybrany przeze mnie rozmiar topu od bikini był nietrafiony. Po rozmowie tel. Z obsługą doradzono mi jak wykonać zwrot i jaki jest odpowiedni rozmiar. Teraz już tylko czekam na nowy poprawnie dobrany top od bikini. I będę się pakować na zasłużone słoneczne wakacje z nowym bikini

• Poleciłbyś nas? Tak

Blij met Marie -Jo

Heel fijn dat jullie Marie -Jo in grotere maten hebben, zit mij toch heel erg mooi. Ik ben fan !!

Gewoon goed

Geholpen zoals het hoort!

Mooie site, duidelijk. Nette en correcte verzending, mooie verpakking. Helemaal tevreden!

Ontzettend goede ervaring. Ik had een bestelling gedaan en net toen ik afgerekend had, stond er nog een kortingscode. Ik heb toen gelijk nogmaals een setje besteld en direct een mail erachteraan gestuurd dat de eerste bestelling geannuleerd kan worden. Binnen 24 uur mail terug met dat de bestelling geannuleerd wordt en dat mijn geld vannacht op mijn rekening terug gestort zou worden. Alles wat beloofd is, is waar gemaakt. Ik bestel graag nogmaals bij Annadiva.

Snelle en goede bezorging

Altijd een snelle en goede bezorging en netjes verpakt.

Stijlvol en kwaliteit

Prima pasvorm, goede kwaliteit en perfecte ondersteuning voor de grote buste. Daarnaast ook nog eens zeer stijlvol. Ben zeer tevreden.

Mooie lingerie, goede service, alles word goed opgelost.

Artikel in verkeerde maat ontvangen.

Artikel ontvangen in de verkeerde maat. Onbekend wat er nu gaat gebeuren, die uitleg stond immers niet op het retourformulier. Krijg ik alsnog het artikel in de juiste maat geleverd? Is er geen 4-ogen controle op leveringen? Ik bestel niet vaak online, maar een foutieve maat ontvangen is teleurstellend.

Snelle en keurige levering.

Ik koop nergend anders meer mijn bh's dan bij Annadiva

Snelle verzending en een mooie goede kwalliteit van de bh's waardoor het draagconvoor super is.

Top product!

De bestelling kwam iets later, maar daar kreeg ik netjes bericht van. Hele goede service en netjes verpakt.

snelle levering en product zoals op foto

mooie website, duidelijke foto's, goede en duidelijke info over de producten en bestellen

Alles perfect

Goed verzorgd

Mijn bestelling kwam sneller dan verwacht. Was netjes verpakt. Top.

Super collectie in goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie overzichtelijke website en goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor mij eerste keer kom zeker terug voor meer

Prima BH en service

Had een bon van hun gekregen voor mijn verjaardag maar nadat ik deze gebruikt had moest ik bezorgkosten betalen. Na een telefoontje hebben ze de bezorgkosten terug gestort en bleef de waarde van mijn bon bestaan! Keurig geregeld!

hele goede klantenservice

Altijd nette snelle levering, ook bij retour wordt alles keurig afgehandeld. En, voor mij heel belangrijk, als je belt krijg je een echt mens aan de telefoon die je ook nog eens heel vriendelijk helpt. Dat is een verschil wat er voor zorgt dat ik graag online bij Annadiva bestel. Diane van der Kooij

Zoals het hoort

Gewoon een goede ervaring zoals het hoort. Geleverd volgens aangegeven levertijd. Niet teveel mails, maar wel wat je nodig hebt. Ook netjes ingepakt en lekker compact. De artikelen waren net wat goedkoper dan bij andere webshops.

Heel vriendelijk en kundig

Mijn bestelling wilde ik retourneren maar ik kreeg geen retourlabel. Klantenservice gebeld en alles uitgelegd. Direct werd er actie ondernomen en het retourlabel kreeg ik binnen een paar seconden via de mail. Ik kreeg kundig advies en tips van Chantal van Customer care

8 Australielaan

Den bosch 5232BB