Goede kwaliteit en overzichtelijke site

Ik bestel graag bij Anna Diva. Zij verkopen heel mooie producten van goede kwaliteit. De service is ook prettig.

Blij!

Site was goed, goede zoekfilters, ook als je geen voorgevormde cups wilt, dat kun je meestal niet filteren op andere sites. Ik vond dat de bestelling wel redelijk lang duurde voordat hij werd bezorgd (6 dagen). Ik was waarschijnlijk ongeduldig :) Heel netjes ontvangen, mooi ingepakt! Mooie kwaliteit bikini's, goede pasvorm! Ik ben erg tevreden, ik heb 2 setjes gehouden!

Was snel aangekomen en super netjes verpakt. Voelde een beetje als een kadootje voor jezelf!

Mooie kwaliteit

Zit lekker mooi matriaal

Goede kwaliteit en nette prijs

Goed geholpen aan de telefoon met informatie over de prijs. Ik kom terug!

Goede service en altijd mooi ingepakt

Mooie lingeriemerken op één plek

Ben prima tevreden. Mooie producten, nette levering. Ook in winkel in nijmegen hele goede service ontvangen van werkneemster. Minpuntje; bestelde bh bleek toch niet op voorraad. Hierover kreeg ik een mailtje. Een dag later stond de bh in mijn maat wederom op de site en heb ik heb opnieuw besteld. Later bij bezorging van 1e bestelling zat bh er wel gewoon bij. Beetje lastig.

Super service!

Zeer tevreden over het contact en de hulp die ze me geboden hebben. Hele fijne service.

Delivery was quick and package was perfect

I ordered two items and they were both exactly what I wanted and expected. Delivery was quicker than I expected which was a lovely surprise. Thankyou!

Webshop afhandeling vertraagd, geen communicatie

Op 23 december kocht ik een bh via de webshop. Die werd in de 2e week januari geleverd maar er stond vermeld dat de levertijd tot 10 werkdagen kon zijn. Geen punt. Paste helaas niet dus op 8 januari bracht ik deze bh terug in de winkel in Amsterdam. Op 13 januari kreeg ik een emailbevestiging dat de retour ontvangen was. Op 15 januari kreeg ik een verzoek om Annadiva te beoordelen. Daarna gebeurde er niets meer. Op 24 januari mailde ik zelf omdat ik mijn aankoopbedrag nog niet terug had en ook niets hoorde. Er bleek een "technische storing" en ik kon het binnen 2 dagen verwachten. Het leek erop dat er alleen bij mij iets was mis gegaan. 30 januari gebeld want het geld stond nog niet op mijn rekening. De medewerker legde uit dat de webshop van betalingssysteem gewisseld was en dat hierdoor alle terugbetalingen van december en januari spaak liepen. Het bleek een groter probleem dan ik wist. Had mij dat dan meteen uitgelegd. Ik kan me er iets bij voorstellen dat Annadiva hier achter de schermen heel druk mee was. Echter moet de communicatie naar je klanten echt veel beter. Dat ik niets hoor tot ik zelf mail is gewoon niet te verkopen. Vervolgens krijg ik een (onvolledige) uitleg als ik zelf mail met een toezegging die niet gehaald wordt. Stuur alle klanten zelf proactief een mail met duidelijke uitleg over wat er aan de hand is. Dit geeft geen vertrouwen en ik zal niet opnieuw bestellen.

Goede levering en communicatie

De communicatie over de levering was goed. De levering zelf was ook op tijd en het product voldeed aan de verwachting.

Ruime collectie, snelle bezorging, netjes verpakt

Ruime collectie, snelle bezorging, netjes verpakt

Super geholpen

Een foute bestelling van mijn kant kon zonder problemen worden aangepast. Ook een nabestelling kon zonder problemen worden toegevoegd.

Fijn geholpen !

Persoonlijke aandacht

Goede, snelle levering. Mooie bikini’s

Fijne webshop

Fijne webshop met mooie producten van goede kwaliteit

Snelle en nette levering met een persoonlijk kaartje erbij.

Fijne webshop, grote voorraad en snel geleverd

Ik bestel altijd bij AnnaDiva. Fijne overzichtelijke website met een groot assortiment. Ik ben fan van PrimaDonna en Empreinte en daar hebben ze een grote collectie van dus ik slaag altijd. Lingerie wordt leuk en netjes verpakt in een fraai doosje met een handgeschreven bedankje dus voel me echt klant en niet een nummer zoals bij andere webshops. Zeker aan te raden!

Snelle levering, mooie aanbieding, tevreden!

Goede aanbieding van een bh die normaal veel prijziger is: Prima Donna. Maat is goed en ben tevreden.

Fijne winkel

Ik kom graag bij Annadiva vanwege de kwaliteit producten, goede merken, maar vooral zeer goede service.

Perfecte vlotte service

Ik bestel al een aantal jaren mijn BH's bij Anna Diva. Ze zijn van een hele goede kwaliteit en gaan lang mee. Altijd een nette en vlotte levering en nooit geen problemen gehad.

Fijne site. Goede levering. Fijne katoen.

Producten zijn van goede kwaliteit. Miest er wel even op wachten maar dat was het wel waard. Zeker een aanrader voor mensen die goede wol/katoen willen kopen

De eerste keer bij jullie een bestelling gedaan en helaas verliep dat niet goed.

Ik heb een bh ontvangen waar de beveiligingstag nog niet van verwijderd was. Ik heb vorige week hierover telefonisch contact opgenomen. Mij is door een medewerkster toegezegd dat ik het op jullie kosten kon retourneren, zodat jullie de tag konden verwijderen. De maat is namelijk goed. Ze zou me een retourlabel sturen via de mail. Deze week geen reactie verder ontvangen.... Daarom ben ik naar een lingeriewinkel in Stadskanaal (eigen dorp) gegaan en heb ze vriendelijk gevraagd de tag te verwijderen. Dit hebben ze gelukkig gedaan. Mijn gevoel hierbij was verre van prettig helaas.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB