Heel goed!

Verzorg en klein ingepakt. de badkleding paste goed. Ben er erg blij mee.

Nooit meer

Ze kunnen niet leveren Wat ze wel op voorraad hebben, moet je bijna een maand op wachten Slechte communicatie Op je geld kan je , ik weet niet hoelang wachten. Nog steeds niets terug ontvangen, na 7 dagen. Kortom , nooit meer Ik snap niet, dat zulke oplichters kunnen blijven doorgaan.

Keurig netjes!

Goede communicatie mbt vertraging. Nette levering, netjes verpakt.

Duidelijke website, groot aanbod en snelle levering

Service

Goed product, snel geleverd, wanneer het niet goed is, Terug sturen met n retour sticker, altijd fijn Geen klagen.

Excellent

The brick and mortar shop is wonderful. They will readily measure you and so the bras they recommend will sit properly. Great selection online and in the shop. Than you, Annadiva

Snelle levering!

Snelle levering, en een verwerking van de retouren! Vriendelijke personeel aan de lijn,ze denken met je mee! Mvgr W de Vries....

Precies wat ik besteld heb!

Snelle en correcte service. Goed product en perfecte maat.

Altijd met zorg en liefde ingepakt door het Annadiva Team!

Snelle service en ieder jaar weer een prachtige collectie!

Prima service. Volgende dag al gelijk mijn bestelling binnen in een mooie doos. Nergens kon ik bh's vinden van dit merk in de sale. En hier afgeprijsd en mijn dochter eindelijk goed passende bh's kunnen geven die prachtig zitten en voor een beter betaalbare prijs waren.

Service en aankoop helemaal volgens verwachting

Heerlijk om hier te shoppen, artikelen super netjes verpakt en bezorgd

Precies watik besteld had snel geleverd en goed verpakt

Super winkel

Snelle levering en mooie badkleding goede pasvorm

Mooie producten

Levering was niet super snel, maar dat werd wel vooraf aangekondigd.

Alleen maar positief!

Ik koop al een aantal jaar bij Annadiva. Kwalitatief geweldig, daardoor niet goedkoop, maar dat heb ik er graag voor over. Retourzendingen worden altijd goed afgehandeld en als er iets onverwachts gebeurt waardoor de levering langer duurt word ik daarvan op de hoogte gesteld. Zeer tevreden!

Goede service en mooie producten

Het bestel proces ging super fijn, 1 product was niet op voorraad en daar werd ik over gemaild. Ik kreeg daarbij ook de info welke producten al klaar lagen voor me en wanneer ik het totaal mocht verwachten. Alles kwam snel en de producten zijn prachtig en van goede kwaliteit.

Redelijk snelle levering.

Een kado voor jezelf

Mooie produkten en als een kado geleverd.

duurde wat lang de bezorging

Mooie kwaliteit

Heb sinds jaren weer eens bikini's gekocht. Zien er super mooi uit en passen perfect.

Goed en snel verzonden

Wat een super service. Netjes ingepakt en snel Verzonden. Het is geen goedkope lingerie maar de kwaliteit is geweldig. Ook in de sale altijd leuke aanbiedingen. Wordt goed geholpen zowel online als in de winkel

Prima en goed

Veel keuze, goede kwaliteit, mooie materialen. Absolute aanrader

Geweldig! Klantenservice is top!!

Ik heb tot nu toe een hele goed ervaring Annadiva. Klantenservice is super.

Goede ervaring.

De webshop is erg prettig. De bestelling werd netjes en optijd geleverd. Vind het alleen jammer dat ze samen werken met UPS omdat er geen UPS punt bij mij in de buurt zit voor eventuele retouren.

Goede website, duidelijke communicatie, mooie verpakking en prachtige producten.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB