Onduidelijk ik maatvoering

Ik kocht het merk freya dat kennelijk niet de eu maat weergeeft. Dus veel te grote bh in huis terugsturen moet je zelf bekostigen. Maar ik kan ook niet duidelijk krijgen welke maat ik wel moet bestellen. Doe dit niet weer! Andere internetwinkels hanteren wel eu maat zoals wehkamp. Erg verwarrend.

Snelle levering in een mooi pakket, en persoonlijk gesigneerd.

Top levering; 100% tevreden

Duidelijke site Snelle levering

Levering ging vlot en keurig verpakt.

Ruime keuze en goede service

Ruime keuze, ook voor grote maten. Behulpzaam bij kwijtraken pakketje Goede service

Het past!!!!!

Eindelijk badkleding die goed past! Zo fijn!

GOED EN NETJES

NETJES VERPAKT , VERZENDING PRIMA.

100% tevreden

Overzichtelijke website, probleemloze levering!

Komen afspraak na.

Mooie producten, goede website maar levertijd duurt wat lang

Annadiva heeft een rijk aanbod met producten van zeer goede kwaliteit. Soms is het even puzzelen om de juiste cupmaat te vinden (omdat de Engelse maten vaak gegeven worden), hetgeen leidt tot retourneren en een nieuwe bestellen maar de producten zijn uitstekend. Zo heb ik recent een bh besteld en ik ontving een grotere cupmaat dan die ik besteld had. Deze heb ik moeten retoureneren en heb een nieuwe maat besteld. Tidjens het opnieuw bestellen bleek dat de gewenste cupmaat niet in het rijtje met maten stond. Ik heb toen bij de Franse maat gekeken en de juiste maat kunnen bestellen, maar dat kon ik alleen doen omdat ik al dezelfde bh al droeg, en op het labeltje van die bh kon kijken.

mijn bestelling ervaar ik als een cadeautje

toegankelijke website, ruime keuze en als je je bestelling thuis ontvangt, is het als een cadeautje verpakt!

kwaliteit Anna diva

Altijd vlotte bediening én prachtige bh’s of bikini’s van goede kwaliteit, love it !

Alles was op tijd bezorgd en de maten klopte precies

Na een lange tijd zoeken eindelijk de juiste B.H. gevonden. Voorheen had ik het merk Sculptresse maar deze is niet meer te vinden dus heb ik regelmatig mijn oude BH gerepareerd totdat dit niet meer mogelijk was. Nu heb ik het merk Panache model Jasmine F 80 omdat ik een grote maat nodig hebt en dan kom je meestal in de BH,s die ik niet mooi vindt ( een beetje ouderwets ) Want het mag er toch wel een beetje Sexy uit zien Dus met het merk Panache ben ik heel erg blij mee die wel aan mijn wensen voldoet.

Snel, correct en goed verzorgd. Mooie producten en goede verpakking, duidelijke uitleg voor retourneren. Kortom heel professioneel.

Mooi verpakt, gelukkig paste 1 van de 3 bh's, retourkosten erg hoog. Doet mij twijfelen om nog een keer te bestellen.

Snel geleverd en mooie collectie

Heel blij met mijn Freya bh. Echt een fijn merk voor grote cup en kleine omvang. Pakketjes was netjes ingepakt en snel geleverd.

Super ervaring!

Al meerdere keren een bestelling gedaan bij Annadiva, ik vind het een super fijne en betrouwbare site! Het is ook erg prettig dat ze zoveel verschillende omvang en cupmaten hebben. Ik ben elke keer erg tevreden met mijn aankoop bij Annadiva.

Snelle levering van bh en bikini

Mooie kwaliteit (annadiva en freya). Freya bikinitop geruild voor andere maat dan ik normaal heb. De omtrek valt te breed en de cup te klein. Nu juiste maat in huis en zit goed. Annadiva goed op maat.

Mooi sportbh in een grote maat

Ik heb een maat 105D sport bh nodig. Dit is niet een makkelijke ding om te finden!

Bijna perfect

Dag A besteld en dag B al afgeleverd. Netjes verpakt en een kaartje van Naomi erbij. Supersnelle levering per DHL, alleen zag ik nergens een track&trace en stond deze levering ook niet in de DHL app. Ik las op de site van Annadiva dat het pakje bij de buren was bezorgd.

Heerlijke en overzichtelijke site met mooie artikelen. Zeer eenvoudig te gebruiken door de filters die men kan aanvinken om snel naar jou artikelen te komen.

Mooie bh’s en grote maten

Deze winkel tegen gekomen op fb en hier hebben ze grote maten . Ik heb maat 95K en heb er een mooie bh besteld . Deze was achteraf een Engelse maat en was veel te groot(was leuk om mee te maken omdat ik nergens grote bh’s kan krijgen ) Terug gestuurd en netjes de goeie maat gekregen.

Weinig keuze in mijn maat

Jammer dat er zo weinig keuze is in mijn maat als ik een leuke bikinitop zag dan zat mijn maat daar voor 99% niet bij Er staan mooie bikini s maar nooit in mijn maat Voornamelijk grote cup maten

Grote collectie, snel en service

Veel keuze, snelle service. Verpakt als een cadeautje. Retouren worden snel verwerkt.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB