Zoals altijd perfect!

Ik heb al vaker lingerie gekocht En altijd keurig ingepakt en perfect geleverd

Heel erg blij

Online besteld, nog een beetje sceptisch omdat ik altijd gedoe heb met bikini’s. Maar oh wat ben ik blij!!! Ik heb 3 sets besteld, en ze zitten als gegoten. Geen pijn meer aan mijn nek en geen getrek meer aan het bovenstuk om alles op de juiste plek te houden. Zooooo ontzettend fijn. Ik zit nu helemaal gebakken op Bali :)

Vriendelijk, attent en opmerkzaam

Fijne winkel, het persoonlijk contact is erg fijn. Ik kreeg een uitgebreide mail waarmee ik op de hoogte werd gehouden van de status. Ik had tevens de verkeerde maten besteld en ze hebben uitgebreid de tijd genomen om te vertellen met welke maten ze werken. Echt een fijne winkel voor bikini’s voor grote cupmaten!

Product en dienst was precies naar verwachting.

Chatbericht gestuurd en binnen het uur een telefoontje. Fijne dame aan de lijn gehad die me geholpen heeft.

Super! Snelle levering en goeie kwaliteit

Retour zenden slecht

Vind het raar dat er in deze tijd, waar online bestelling in de maatschappij horen. Dat er bij annadiva een betaling wordt gevraagd voor een retour zending. Dit is voor mij een reden om er geen bestellingen meer te plaatsen. Jammer, voor dit goede product. Groetjes Annemies

Echt aanbevolen!

Perfect service! Makkelijk te bestellen en snelle bezorging, wat meer wil je?

Mooie lingerie jammer van de uk maten die ze aanhouden

Jammer dat ze de verkeerde maten aanhouden. Is zo lastig te bestellen. Goede klantenservice en prachtige lingerie!

Goed advies,leuk contact en snelle levering

Goed advies,leuk contact en snelle levering

Altijd prettig, betrouwbaar om bij Annadiva te shoppen

Overzichtelijke en betrouwbare site met goede zoekfunctie/filters. Modellen zijn realistisch en dat is prettig. Producten worden netjes verpakt en afgeleverd, nu zelfs in een brievenbus pakketje gekregen: heel handig!

Jammer, dat overleg niet mogelijk was

De levering van mijn bestelling van 2 bh's duurde behoorlijk lang. Mede door de feestdagen. Onverwacht kreeg ik een mail met het bericht, dat 1 bh niet leverbaar was. Direct antwoordde ik met de vraag, of ik dan een zwarte van hetzelfde merk kon bestellen. Daarop heb ik nooit antwoord gekregen en er werd gewoon slechts 1 bh afgeleverd. Heel jammer en ook onprofessioneel.

Snelle levering, mooi verpakt goede retourservice mooie lingerie!

Eindelijk goede bh in een grote maat

Eindelijk een goede stevige bh in een grote maat die er ook nog eens leuk uitziet.

De bestelling was snel binnen. Ook was het keurig netjes ingepakt alsof je een cadeautje uitpakt. Een deel retour gedaan ook hier is alles netjes afgehandeld je krijgt een mail en binnen enkele dagen ook je geld terug. Zeker aan te raden om hier je bestelling te doen.

Goede Service

Hele fijne medewerkster aan de klantenservice gesproken over mijn bestelling. De communicatiemiddel een vertraagde bestelling kan alleen iets beter. Maar de service en het meedenken waren heel fijn

Kwaliteit

Zowel in de winkel als online tevreden! Vriendelijke mensen in Nijmegen, deskundig en netjes. Online snel en keurig ontvangen en retour ging ook goed. Prachtige spullen! Ik kom hier zeker weer terug!

Snel en keurig verpakt

Zo mooi verpakt dat het een cadeautje leek (voor mezelf)!

Goede website, uniek assortiment

Op zoek naar een passende BH is er ruime keuze en innovatie deze tijd mooie aanbiedingen

Prima,

Na de bestelling/ betaling op de hoogte gehouden van mijn pakket. De bestelde artikelen voldoen naar de beschrijving op de site. Dus geen teleurstelling bij ontvangen pakket.

Mooie bikini, maar vorm is niet helemaal zoals het zou moeten zitten.

De bikini zag er leuk uit en van een goede kwaliteit, maar het bovenstuk wijkt aan bovenkant richting de oksel wat uit. Daarnaast valt het broekje ook iets wijder uit. Het lubbert een beetje.

Grote keuze, duidelijke omschrijving. Netjes verpakt.

UITMUNTEND

Super mooie producten en geweldige service heel eerlijk mag wel iets vaker een aanbieding van de Madison beugel

Gemoedelijk en betrouwbaar

Tot nu toe gaan al mijn bestelling bij AnnaDiva gemoedelijk en komen ze zeer betrouwbaar over.

Prachtige bh’s en netjes verpakt aangeleverd

Jullie bh’s zijn erg mooi en qua prijs ook goed te doen. Geen lange levertijd. En ze worden netjes en leuk verpakt aangeleverd. Echt heel fijn

8 Australielaan

Den bosch 5232BB