Prima verzorgd

Snelle levering… keurig ingepakt…. Niks om aan te merken….perfecte bh

Prima service, persoonlijke aanpak

Ik moest vrij lang wachten op mijn bestelling, ruim 1,5 week, maar dat komt ook door de drukte met feestdagen denk ik Bestelling was mooi verpakt met persoonlijk kaartje erbij. Helaas viel de pasvorm van de bh tegen. Retour zenden kon niet makkelijk bij mij in de buurt, dus moest ik iets meer betalen voor verzending die wel in de buurt kon.

Goede service.

De service is goed. Communicatie omtrent wanneer wordt geleverd mag verbeterd worden.

Toch nog op tijd geleverd

Bestelling week voor de kerst gedaan voor de feestdagen. Producten bleken niet meer op voorraad te zijn bij hoofdkantoor, maar wel in 1 van de winkels. Er kon niet in 1 keer vanuit die winkel geleverd worden, maar moesten eerst naar het hoofdkantoor gestuurd te worden en vervolgens naar de klant. Dat kon enige tijd in beslag nemen!! De levering is, na enig mailverkeer, gelukkig net op tijd ( zaterdagmiddag voor kerst) geleverd.

Supersnelle & supverzorgde levering!

snel geleverd en met zorg ingepakt !

Snelle service, mooie Bh

Mijn bestelling werd snel geleverd en was met zorg verpakt. Mooi product.

Snel verzonden en veel keuze

Mooie webshop met veel aanbod. Netjes en snel verzonden!

Snelle levering, prachtige materialen

Ik had drie bikini’s besteld in de hoop dat er 1 mooi zou passen. Ze waren alledrie fantastisch. Dat heb ik zelden als ik online bestel. Ik ga ook voor andere artikelen daarom zeker terugkomen bij Annadiva. Blij dat ik deze webwinkel ontdekt heb!

Goed contact en erg behulpzaam.

Ik ben zeer tevreden over de service. Helaas was mijn keuze niet op voorraad in het magazijn maar wel in één van de filialen. Ze hebben er toch voor gezorgd dat mijn kado voor de kerst binnen is gekomen ondanks de korte tijd. Er is zelfs iemand naar het filiaal gereden om het op te halen. Top service

Topkwaliteit voor een prima prijs.

Mooi product, prima levering

Een mooi Freyq badpak gekocht en past echt perfect. Bezorging was top en het product zat in een sjiek doosje met goede voorlichting over de maat en het product. Zeker aan te raden!

Prima service prima product

Enige nadeel graag de box beter afsluiten. Nu had ik last van een nieuwsgierige buurman die zich niet kon bedwingen om even te kijken. Heel erg vervelend

Betrouwbaar

Al jaren bestel ik mijn lingerie bij Annadiva. Ruime keuze, thuis op je gemak uitzoeken en een paar dagen later in huis. Betrouwbaar bedrijf, producten mooi goed en mooi verpakt

Prachtige bh, snel geleverd

De bh cassiopee van Empreinte is prachtig en zit echt goed. Annadiva heeft een mooi assortiment en levert snel. De bestelling was goed te volgen

Snelle levering in een mooie verpakking

Het is een feest als de bezorger met een pakje van Annadiva is geweest. Sjiek verpakt met kwalitatief zeer goede lingerie.

Goed assortiment, goede communicatie en snelle levering

Ik bestel voor mijn vrouw af en toe lingerie op Anna diva. Het valt mij op dat de keuze groot is, dat de communicatie na bestellen heel goed is en dat de bestelde producten snel en keurig verpakt geleverd worden.

Altijd perfecte en optijd

Het is bestellen en leveren volgens afspraak.Verpakking altijd zeer netjes en persoonlijk.Een goed bedrijf,zeer betrouwbaar.

Prima winkel

Ik bestel altijd online bij Anna diva. De service is prima. Snelle levering en geen problemen met retouren.

Fantastisch!!

Goede, snelle en zeer prettige service. Ik koop graag bij jullie.

Mijn ervaringen zijn erg goed.

Mijn ervaringen zijn zeer goed. Zowel vwb aankoop., kwaliteit, prijs als retourneringen. Topservice!

Netjes en snel.

Wanneer ik wat bij Annadiva bestel, is het er snel en wat opvalt is dat de bestelling gezellog is verpakt. Soms zit er zelfs een handgeschreven kaartje bij. Het zijn de kleine dingen die het doen!

Één woord: top!

Zoals de titels al zegt ben ik zeer tevreden met Annadiva. Al meerdere malen wat besteld voor mijn vrouw. Nu zat er ook nog levertijd op, maar alles netjes voor de feestdagen ontvangen. Zelfs ook weleens iets retour moeten sturen. Zelfs hier niks op aan te merken. Ondanks dat je de retour zelf moet betalen, krijg je altijd snel een reactie het ontvangen is en dat de betaling onderweg is. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar een gezien alle goede service is deze paar euro verwaarloosbaar.

Goede kwaliteit en fijne service!

De bestelling verloopt altijd prima, en is super leuk verpakt. Altijd een cadeautje als het gebracht wordt.

Geweldige kwaliteit en service

Ik heb als man niet veel ervaring met het kopen van de juiste maat, maar door de handige navigator op de website, was het voor mij een koud kunstje om het juiste te kopen voor de kerst, het viel ook nog eens in de smaak waar ik uiteraard erg blij mee was. In 1 woord geweldig!

Goeie spullen gecombineerd met een fijne service, top!

Bij Annadiva is het assortiment groot, duidelijke omschrijvingen en goede foto’s waardoor je een weloverwogen keuze kan maken. Fijn winkelen voor lingerie zo!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB