Ik draag alleen Prima Donna en ben heel blij dat ik deze hier kan bestellen. Er is een snelle levering en altijd keurig verpakt.

Fijne natuurlijke BH met mooie lift.

Misschien niet de mooiste BH maar voor het doel dat ik hem gekocht heb een echte aanrader. Heel fijn als je actief bent met werk en sporten. Was al een tijdje op zoek naar een soortgelijke BH in een natuurlijk materiaal dat niet voelt als een harnas. Het model geeft goede ondersteuning en een mooie lift aan je borsten en dat zonder beugels.

Warm welkom in Den Bosch. Kwam voor bikini en heb nu drie passende bikini’s

Mooi, goede service

Ik koop al jaren PrimaDonna. Heb ook al jaren dezelfde maat. Echter was de BH die ik kocht qua omvang ineens te klein. Mijzelf nagemeten, maar kwam toch op het zelfde uit. Tussenstuk gebruikt en de bh zit weer fantastisch. De bh was niet op voorraad, binnen 5 werkdagen kreeg ik de bh thuis, want is via een ander filiaal toch bestelbaar geweest. Erg goed service. Ik omdat ik op de hoogte werd gehouden van de vorderingen

Geweldige winkel en super service.

Ik word altijd heel goed geholpen. Verkoopsters nemen alle tijd, zijn top!!!

Prima bedrijf

Alles netjes in mooie verpakking , Op tijd geleverd , Heb al vaker gekocht bij hun , Altijd goed !

Prachtige BH's

Snelle levering en ook snelle terugbetaling van de artikelen die je niet koopt.

Van mijn retourzending kreeg ik een mail dat het pak aangekomen was en binnen 2 dagen had ik mijn geld terug

Mooie wear voor alle soorten en maten!

Ik ben erg blij dat Annadiva er is. Vroeger moest ik altijd speciaal naar de enige winkel die Utrecht had en was ik afhankelijk van wat zij mooi vonden. Nu kan ik uit al mijn favoriete merken kiezen! De communicatie is zeer klantvriendelijk en gericht op het comfortabel maken van de vrouw. Heerlijk.

Snel en netjes

2 maal iets besteld , direct bericht en optijd geleverd

Heel goed service, goed advies, mooie merken en snel levering! Ik ben heel blij mee!

Prachtige producten, altijd vlot geleverd!

Ik koop meestal mijn prima donna bh bij annadiva. Ruime keus

Aanrader

Snelle levering, goeie producten

Heerlijke winkel

Mooie bh’s en slips! Redelijk snel geleverd. Groot assortiment

Bestelling duurde vrij lang

Het heeft in totaal 10 dagen geduurd voor ik mijn bestelling binnen had terwijl er bij aankoop wordt aangegeven dat dit binnen 3 a 5 dagen is. Na 7 dagen hoorde ik pas iets over de vertraging. Terug betaling omdat 1 artikel niet op voorraad was ging wel snel. Het was ook mooi verpakt.

Hele mooie bikini gekocht en hij zit fantastisch werd snel verzonden 1 of 2 dagen later had ik hem in huis en hij zit heerlijk

Snelle en nette afhandeling

Ik had een vraag en die werd direct beantwoord zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Mijn prachtige setje werd ook volgens afspraak geleverd

Bestelling makkelijk geplaatst, goed ontvangen, mag wat sneller, jammer dat retourneren betaald moet worden.

Weertje super blij met mijn aankoopkeuring en ook weer netjes geleverd

Mooi spul

Mooi design, kant wat erg dun, ben benieuwd of het lang mee gaat

Uitmuntend

Super klantvriendelijk, service gericht en ge8’de klantenbinding.,

mooie bikini en vriendelijke klantenservice

Alvast nu al een mooie, vrolijke bikini gescoord van Prima Donna. Klantenservice heel hulpvaardig en vriendelijk! Daar kom ik zeker weer terug.

Great service

Delivery is really fast, and high quality of the lingerie

Het juiste artikel en snel geleverd

fijne swimwear!

Zwemkleding kopen is altijd drama. Niet voldoende ondersteuning voor mijn borst, geen fijne pasvorm. Bij anna diva was het direct raak, ik heb 2 pakken besteld en ze zitten FANTASTISCHE. Im ready for the beach. Geld ook meer dan waard, je krijgt echt kwaliteit badpakken met goede ondersteuning voor al je lichaamsdelen. Zelfs zonder bandjes zat fijn.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB