Niet alles was compleet, maar binnen een paar dagen ontving ik het hele setje keurig verpakt. Netjes een kaartje erbij, kortom goed verzorgd. Ik ga hier vaker bestellen!

Ware snoepwinkel vol keuze-stress

Het is niet altijd makkelijk de juiste maat en model te vinden. Over het algemeen geldt dat als het allemaal via een webshop moet, dat dat niet echt helpt. Bij Annadiva heeft de winkel maar een beperkt assortiment, maar de webshop is een ware snoepwinkel met een erg ruim assortiment. De bestelling gaat makkelijk, de levering is snel en correct. Oké ik heb de mazzel in Amsterdam te wonen en met mijn bestelling naar de winkel kan gaan voor verder advies, indien nodig. De dames in de winkel zijn erg kundig en vriendelijk. Mocht het dan toch nog geen goede keuze zijn geweest dan worden de retouren erg snel verwerkt en afgehandeld. Ik ben érg blij met Annadiva!

perfect

De levering zag er perfect uit. Met zorg ingepakt en attent. Zo is het echt een mooi cadeau aan jezelf.

Prima beha, super!

Dit is mijn derde van dit merk, wil niet meer anders.

Snelle levering. Mooi lingerie

Snelle levering. Mooi lingerie!!

Goede kwaliteit producten en top service

Had eerst in een verkeerde maat besteld, dus retour gestuurd. De volgende dag was dit meteen verwerkt. Vervolgens heb ik de juiste maat besteld en zit echt fantastisch. Super kwaliteit

goed verpakt, goede communicatie en snelle levering

Gewoon helemaal zoals je wilt dat het altijd gaat

Snel, netjes, houden je op de hoogte

Beste lingerie dragers, Ze hebben hier een zeer mooie collectie lingerie. Uitgebreid aan merken, maar ook maten. Prachtige set besteld. Werd netjes op de hoogte gehouden dat er iets vertraging was met het versturen, maar nog was het pakketje netjes op tijd binnen. Helaas was de bh wat te klein. Persoonlijk ben ik deze gaan ruilen. In de winkel ben ik zeer professioneel geholpen met een goede en duidelijke service.

Zeer mooie site, snelle levering

Erg mooie overzichtelijke site. Makelijk te bestellen en snelle levering. Artikel leuk ingepakt

Goede serice

Mooie lingerie maar online kopen altijd lastig voor mij. Super goede service en vriendelijke mensen.

Mooie collectie en snel geleverd!

Mooie, ruime collectie in ook echt álle maten. Ik ben blij! Snel en mooi verpakt geleverd. Dank!

Past goed met mooi materiaal

De goede pasvorm is voor mij erg belangrijk. Daarnaast oogt het mooi en verzorgd. Prima aanwinst. Hoop er weer even mee vooruit te kunnen!

Kundig, goed assortiment, uitstekende verzending

Ik heb inmiddels al enkele keren bij Annadiva besteld en ben heel tevreden met de service. Voor mijn maat (70J) kan ik er goed terecht. Bestellingen worden altijd vlot geleverd en komen mooi ingepakt aan. De klantenservice (chat) reageert redelijk snel bij vragen over een product.

Snelle levering en goede hulp van de klantenservice met maten.

Goede service.

Er was iets niet op voorraad en ze hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk uit een ander filiaal bij me thuis te bezorgen.

Mooie BH’s, maar vraag goed naar de goede maat.

Ik heb een fitting gedaan bij een evenement. De BH zat heel mooi dus ik had hem besteld. Helaas klopte de maat niet omdat bij sommige merken UK cupmaten staan, de omtrek is wel EU. Dit was erg verwarrend. Retourneren kost geld. Ik heb uiteindelijk bij de derde bestelling de goede maat gekregen (en heb dus 2 x moeten retourneren). Uiteindelijk ben ik er blij mee en zit de BH heel mooi, maar ik raad aan om naar de winkel te gaan.

Wat zijn zij bij Annadiva klantvriendelijk! Er ging iets mis met UPS retourzending (had kleinere maat nodig) dit hebben zij super goed opgelost, ondanks dat het niet de fout van Annadiva was. De nieuwe bestelling binnen twee dagen binnen! Bestel hier zeker vaker of ga naar een van de winkels.

Super snel en netjes verpakt geleverd en ben er weer helemaal happy mee..Lovemariejoavero

Perfecto

Snelle levering Duidelijke site

Perfecto

Snelle levering Duidelijke site

Grote collectie, goede service

Wat fijn dat er ook voor de grote maten volop keuze is! Service is prima.

supercool

koop je online je lingerie, krijg je dit aan de deur afgeleverd in een superleuke doos! Enig!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB